Tuesday, December 14, 2010

(techtalk 2) mikozben dolgozgatok a kevesbe radikalis megoldasokon

megiscsak folmerul a kerdes, hogy mi lenne ha... ubuntu.. linux..
szoval arra vagyok kivancsi hogy ezek mellett lehet e windows a gepen. gondolom igen, meg 2000 elott lattam haverokat ezzel kiserletezni. ez azert merul fol kerdeskent, mert van egy csomo remek software filmkesziteshez, ami windowsra keszult es ezekkel vagyok baratsagban. ugyanakkor meg mondjuk a napi internetezest, irogatast, miegymast a fent emlitett alternativak egyiken is vegezhetnem.

persze lehet hogy mas alternativa jon. pl veszunk egy hasznalt, de jol mukodo gepet a kornyeken.
vagy, ha egyszer sok penzem lesz, akkor valora valtom a regi almomat es veszek egy "refurbished" 19 inch-es, top end MacBookPro-t 2000 dollarert. az lenne csak a fenyuzes!

1 comment:

  1. képzeld, nekem még szeged óta van egy SuSe a gépemen egy külön particion és soha a büdös életben nem láttam a beígért bejelnetkezo oldalt,ahol valasztani lehetne, h most akkor Win vagy suzy induljon.el is felejtkeztem az egesz dual boot témáról (apropó, evvel le is csepegtettem neked egy szexi keresofrazist,amin elindulhatsz)....mignem, egyszercsak (egy honapja kb)megsurusodtek a titokzatos fail startupok....aztan csodak csodaja, dugdosom a satakat lerről fe, meg ferről le, egyszercsak valasztooldal:win vagy suse....csakhogy mostanra mar azt nem tudom, h mit adtam meg login passnak, uh igy buko lett a projekt...mondhatni, halva élesztettem újra.

    szoval van ra lehetoseg...még egy hint,amin elindulhatsz: nLite amugy pcworldben is volt egy hosszabb cikk,arrol, h kell az iyet csinalni...vmilyen forumon biztos tálalsz kimerito, utmutatast

    br

    ReplyDelete