Saturday, December 4, 2010

mindjart indulok

az itteni magyar kozosseg mikulas bulijaba, ami portlandtol delre egy apro telepulesen lesz. szerencsere elvisznek autoval, de C sajnos most sem tud jonni, mint ahogy nem volt a vetitesen sem korabban. ma ugyanis dolgozott.

batyus balrol vagy bulirol van szo, bar inkabb talalkozo lesz szerintem. a gyereknek szol eslosorban, ennek megfeleloen delutan negytol koraeste hetig tart. mindenki visz valamit, es mivel nem tudok semmi olyan sutit kesziteni ami labdaba rughatna, hat gondoltam sor viszek magammal. talaltam is egy megfelelot:



van egy csomo mas vicces sor is, de mivel kifejezetten mikulasosat nem talaltam, hat maradtam ennel.

egyebkent nektek mutatja neha a kepeket, amik itt vannak felbevagva? nekem most mondjuk a labtorlo bejegyzes elso ket kepe van megcsonkitva, bar amikor exporerbol neztem ott minden rendben volt. a google chromeot hasznalom alapvetoen, es nem ertem hogy mi a buhera ezekkel blogkepekkel.

3 comments:

  1. Nekem Firefoxon jók a képek. Remélem, a Mikulás-buli jól sikerült. :-)

    ReplyDelete
  2. itt is átjött....sierra leone, meg minden..:D

    ReplyDelete
  3. Én is Chrome-ot használok, de látok mindent rendesen!

    ReplyDelete