Wednesday, February 2, 2011

talalkoztam egy bunko buszsoforrel

vegre valahara! ez az alak igazi klasszikus volt: goromba, rossztekintetu, beszolos, stb.

egeszen eddig vagy semmilyenek voltak az utazasaim vagy kedves, csevego, elozekeny, segitokesz buszsoforokkel talalkoztam. az elso meglepetes akkor ert amikor valaki ket blokkal odebbrol intetette le a buszsofort, aki mar eppen egy kozlekedesi lampanal keszult befordulni. az meg turelmesen bevarta az utast.
aztan olyan is volt, hogy nem ket es fel oras jegyet (norma) kaptam a buszsofortol a ket dolcsimert, hanem negyorasat. aztan volt negy es fel, illetve otoras jegyem is. tekintve hogy be a varoskozpontba egy ora az ut, ez egeszen jo sporolas, lehet hogy hazafele is tudom ugyanazt hasznalni.

a masik oldalon meg olyat is lattam hogy valaki a buszra varva unatkozott es osszegyujtotte a cigicsikkeket a megalloban, majd kidobta a kukaba.
elofordul az is hogy valaki leul mellem, megszolit, folvet valami egyugyu temat es vegigdumaljuk az utat. nincsen a szinten mindenhol jellemzo szemlesutos tavolsagtartas.

ugyan mostantol biciklivel szeretnek jarni, amennyire az idojaras engedi (tegnap majd belemfagyott a szusz amikor 3 fokban tekertem le a 15 km-t), de erre is van koztes megoldas, ugyanis a minden busz elejen van egy dupla biciklitarto. tehat odafele tekerek, hazafele buszozok. ime egy okatatovideo a bicikli felpakolasarol:


es akkor mar csak az van hatra, hogy az utazas vegen megkoszonjuk azt a sofornek. ugyanis az illem ezt diktalja.

No comments:

Post a Comment