Thursday, February 24, 2011

majd elajultam

amikor tegnap ejfelkor hazertem munkabol. nyitom az ajtot, nezem, dings nincs a kanapen, hat a konyha elotti kis reszen fekszik, nyaolgatja a mancsat, korulotte meg szetszorva melyvoros foltocskak. ver. erre elkezdek kiabalni Cnek hogy jojjon le, most azonnal.

o persze mar aludt, ami a kisebb problema, a nagyobb az hogy kb 36 oraja ugy felment a pulzusa es a vernyomasa hogy ketszer is megEKGztek a klinikan. ezt hazajovetelem elott ugy ot oraval kozolte, chaten, ugyhogy ekkorra jol el is felejtettem, o meg teljesen kivolt, alig birt felkelni, hiszen ugy vert a szive egesz nap, sot meg most is, mintha orak ota biciklizne hegynek folfele. szoval ez sem jo.

mikorra lejott, mar nagyjabol sejtettem, hogy Dingsi valoszinuleg letorte, vagy betorte az egyik kormet, abbol csopog a ver. kozelebbrol megnezve igazan kibaszottul csunya latvany az ilyen, lefenykepeztem, de megsem raknam ki most ide.

ugy ahogy osszeszedtuk magunkat, (C is majdnem beleajult a jelenetbe), aztan hidrogen peroxidba martott kendovel bekotoztuk a kutya mancsat, amit aztan egy masik kotes kovetett majd vegul egy zoknit is rahuztunk a labacskajara, amit meg jol megkotottunk fonallal.

reggelre leesett egy adag ho, ami megbenitotta a varost, igy nem volt tul nagy problema hogy C nem ment munkaba, en is lemondtam az internshipet, majd nemsokara viszont indulok a box office munkara, ami ma eleg huzos lesz.

ugy harom oraval ezelott vittuk el a kutyat orvoshoz, en cipeltem szegenykemet egy kilometeren keresztul, es a csak husz kilo ide vagy oda, azert  elegge megszenvedtem vele. az orvos eltavolitotta a toveben beszakadt kormot (amit kesobb oda is adott nekem), megnyirta a tobbit is, adott antibiotikumot mi meg perkaltuk az ujabb 80 dollart (Bogi kezelese is kb ennyibe kerult).

vegul minden rendben, hazajottunk, mielott C elindult munkaba, Bogi maszofajan is talatam egy kormot, amit meg az a szerencsetlen vesztett el. de itt legalabb nem volt trauma, ha jol tudom ez rendszeresen megesik a macskakkal.

en is vagtam kormot ma reggel, kivancsi vagyok, hol fog ez a tema meg visszakoszonni.
kepek? tegyem fol oket? akartok kiakadni?

3 comments:

  1. Én szívesen megnézném. Tedd valami plusz kattintás utánra, ájulósoknak figyelmeztetéssel, aztán magukra vessenek, ha nem bírtak a kíváncsiságukkal :)

    ReplyDelete
  2. C hogy van, írhatnál valamit róla!

    ReplyDelete