Saturday, August 27, 2011

ma elkoltottunk egy

csomo penzt. Christyanne bevasarolt az esti taco salad elokeszitesehez, ahhoz amit mar korabba egyszer mutattam. es mit huzott elo a taskajabol?

!!4!
szegedi paprika, dom, szivecske, "magyarorszag buszkesege"... ezt nyilvan nem kell kommentelnem. 

en is elkoltottem harminc dollart, meghozza biciklizve az egyik yard sale-tol a masikig. kb harom orat boklasztam es bongesztem. mar reggel ugy ereztem hogy ez egy jo nap lesz, szep volt az ido, es ezek a szombatok errol szolnak mindig, megyek turkalni, es pakolom tele a hatizsakomat amennyire csak lehet. volt tobbszor is hogy semmit, de semmit nem talaltam, de ma a reggeli jo erzes bevalt, ugyanis 30 dollart koltottem. ebbol 22-t hanglemezekre, egeszen pontosan 48 lemezre. ezekre:


sajnos meg mindig nincsen lemezjatszom, csak hangfalaim, de abbol aztan egy csomo (ingyen szedtem oket fel az ut szelen). mindenesetre ime nehany igazi jo fogas a maibol:

and again !!4!





ha lemezjatszot nem is, radiot viszont sikerult ma venni. ezt mar regota kerestem, valami szep, egyszeru minimalista darabot. ket dollarba volt, nehez lett volna otthagyni!

2 comments:

  1. mondjuk ez a Szeged büszkesége fahéj elég wtf.
    Szép a Szabó-lemez, de látom sikerült egy Dave Brubeck-et is beszerezni, jó szórakozást hozzájuk!

    ReplyDelete
  2. volt egy csomo Brubeck amibol valogattam, de annyi hogy a vegen mar a borito dontotte el melyiket viszem. na meg az hogy japanban keszult a felvetel. van egy Jefferson Airplane-em is.

    ReplyDelete