Wednesday, March 23, 2011

ma ugyan nem volt gyakornoksag, megis besegitettem egy aprosagban a cegnel. Gus Van Sant stuiojaban voltunk, ahonnan kaptunk egy 35 mm-es vagoasztalt, ugyanis neki mar nincsen ra szuksege. hat baz, azert remeltem hogy talalkozok majd vele, meg is borotvalkoztam, fel perccel tovabb mostam fogat, gondoltam raerositek majd a magyar akcentusra, aztan amikor rakerdez en meg elmondom hogy igen, bizony magyar allampolgar vagyok, akarcsak az o szemelyes idolja, Tarr Bela, elmondok neki egy csomo bennfentes sztorit a magyar mozi magyar helyzeterol, amit o szajtatva fog hallgatni, majd a vegen allast ajanl a kovetkezo filmjeben, mert olyan jofejnek tart.

hat persze hogy nem volt az irodaban, hanem az asszisztense, meg annak a kutyaja adta at nekunk a kb ket mazsas vasszornyet (az utobbi csak ugatott kozben), aztan mire azt kikuzdottuk az epuletben majdnem beleszakadtunk mind a negyen.

na majd akkor amikor a megunt red egyes kamerat ajanlja fol nekunk tiz ev mulva, majd akkor.

2 comments:

  1. ...ha még emlékszel rájuk: filós Norbi és a magyaros-PartTV-s SZTE-reos Zsófi albérletszomszédjai Pesten Tarr Bélának! :)

    ReplyDelete
  2. termesztesen emlekszem. es nem is olyan regen a Filot egy websorozat keszito filmes muhely kepein lattam. meg is lepodtem.
    erdekes tenyallas lehet ez - egymas mellett lakni.

    ReplyDelete