Wednesday, March 30, 2011

harom kulonbozo allasra jelentkeztem az elmult napokban, a harom elutasitas utan a mult hetrol. nem is igazan elutasitasokrol van szo, egyszeruen inkabb arrol, hogy olyan nagy tomegben jelentkeznek egy egy allasra, hogy mar annak is orulhet az ember ha egyaltalan visszajelez az illetekes. feltetelezem ez mindenhol igy van mostanaban.
nem az a nehez ebben hogy elutasitanak, mert statisztikailag ez teljesen megertheto. mar nincs bennem az ami Londonban meg korabban volt, hogy ez biztosan azert van mert az egiek osszeeskudtek ellenem, vagy mas bargyu magikus tenyezo okolasa. amikor ezzel tele volt a cipom anno ket evvel ezelott, Londonban megkerdeztem Attilat, ugyan mi a faszert van ez igy. (a legjellemzobb onsajnalo kerdes ez kicsit tompitva, az eredeti pedig: Ugyan miert velem tortenik mindez?) O pedig egyszeruen annyit mondott ha sikertelenseg sikertelenseget kovet, akkor hajlamosak vagyunk egy folyamatot felfedezni ebben es mindenki a maga lelki vilaga szerint megindokolja ennek voltat. (nem kellek en senkinek, nem vagyok jo semmilyen munkara, stb)

ez egy hasznos tanacs volt, azota is tartom magam a tanulsaghoz. nem, nem a visszautasitassal van gondom. sokkal inkabb a jelentkezesekkel. ugyanis azt is megtanultam Londonban egy kurzuson, hogy az nem szokott mukodni ha az ember egy nap 100 helyre elkuldi a CV-jet vakon, az adott munkara fokuszalas, arra alakitas nelkul, hiszen akkor csak a kukaba kerul a tobbi nevtelennel egyutt.

nem, meg kell tanulni tisztesseges CV-t irni (ezt megtanultam), illetve igenis bele kell fektetni az energiat egy specifikus, jol iranyozott es reszletekbe meno, de nem omlengo motivacios level megirasaba. ez pedig nem konnyu, kutatni kell hozza valamennyit, vigyazni a nyelvezetre, nem tobbet mondani magamrol, mint amennyi tenyleg lenyegbevago. aztan meg ezt modositani a megcelzott szektornak megfeleloen, ami nalam altalaban ez: kulturalis, filmes, non profit, irodai, gyakornoki.

aztan ha ez megvan, elofordul meg hogy van egy online jelentkezesi procedura is hozza, ami korabban csak egy kerdoivbol alt, mostanaban viszont egy egesz online-profilt letre kell hozni.

tehat tegnap, amikor hazafele jovet leszalltam a buszrol a konyvtarnal, hogy onnan kuldjem el a jelenktezesemet egy OMSI allasra (Oregon Tudomanyos es Ipari Muzeuma), az ottani IMAXben penztaroskent es mindeneskent dolgozni, dacara annak hogy mar megvolt a CV, megvolt a motivacios level, meg volt a referencia listam, a nyavajas online profillal meg jo egy orat bajlodtam, mire el tudtam kuldeni. osszesegeben 3 orat toltottem a jelentkezessel egy szaros mozialkalmazotti allasert (noha kivalo munkahelyrol beszelunk).
hat ez az, ebbe faradok bele, de rohadtul. nem csoda ha azt hallom, jobb ha ugy gondolok az allaskeresesre mint egy kulon allasra. micsoda nyamvadt egy allas ez.

No comments:

Post a Comment