Sunday, January 29, 2012

rizotto jim

- az en szemelyes lemezdilerem. minden egyes honap utolso szobat delelottjen tartja az egydollaros lemezvasarat, ami kb igy nez ki. egy raktarszobaban szepen elrendezve mufajonkent kb 5000 lemezt arul minden egyes alkalommal.



jim nagykereskedo, meretes gyujtemenyeket vasarol, amit aztan szetszortiroz valoszinusitheto arkategoria szerint. azt hiszem egy 10-15 dollaros hatar van nala, ami folott szivesen befekteti az energiat az arusitasba, postazasra, a vevokkel valo kapcsolattartasra. az alattt viszont en es a vetelytarsaim csemegezunk. minden lemez egy dollar. a vasar hivatalosan reggel nyolckor kezdodik, de jobb ha mar fel nyolckor, vagy talan mar korabban is ott vagyok. legutobb en voltam az elso, tegnap en voltam az otodik vasarlo 7:45kor. a plane meg az hogy a varos masik vegeben tortenik mindez, szoval tenyleg koran kell indulnom.

jellemzoen jazz, blues, folk es vilagzenet vasarolok itt. de itt vettem az elso michael jackson albumomat is (thriller), illetve nehany spoken world lemezt is (where the sidewalk ends). most voltam harmadjara itt es immar minden egyes lemezt atbeszelek jimmel, kikerem a velemenyet, es ami csodalatos, hogy akarmit huzok elo a kupac aljarol, legalabb negy hasznos mondatot tud modani mindegyikrol. tegnap 17 dollart koltottem el itt, amin felmarkoltam nehany ingyenlemezt is (arra is van egy kupac ugyanis), es a nap maradekban szepen lassan vegighallgattam oket. meghozza mindegyiket. annyira meg vagyok elegedve hogy csak na, minden egyes album nagyon jo befektetes volt! az meg hogy az ingyenesek kozul ezt huztam ki, az meg mar igazan plane!

No comments:

Post a Comment