Sunday, January 15, 2012

one step forward two steps back


elkeszultem vegre ezzel a feladattal is. ime a prelinger archivebol kivalogatott kepsorokra komponalt montazsom, amit hosszas tokoles utan vegre kiteszek ide. mellesleg a filmvago kurzusnak (final cut pro) volt ez egy hazifeladata. a sajat kis celom az volt hogy egy meglehotesn absztrakt gondolatot minel tisztabban tudjak megfogalmazni es kimondani, vagy ez esetben kimutatni archiv anyagokon keresztul. nem hinnem hogy abszolut sikerult volna (azaz nem esik le mindenkinek mi a vezergondolat), de amit lehet, szerintem kihoztam belole.

3 comments:

  1. én nemtom mit meg hogy kell értelmezni, de sztem tökjó így az egész ahogy van :) nekem nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  2. Nekem is! Bazsi, mi ez a zene?

    ReplyDelete
  3. a barbarella focimzeneje szerintem.
    Barbarella - Young Lovers
    lattad a filmet?

    ReplyDelete