Friday, January 13, 2012

dingo ma masodszor

cseszett ki velem. nehanyotok emlekezhet ra, hogy amikor kesztolcon voltunk egy nap a kutya fogta magat es lesetalt a mi alberletunktol a szuleim hazahoz, mert megunta hogy nem setaltattuk meg aznap. kicsit ijeszto de inkabb vicces volt a tortenet vegul, foleg hogy mire megerkezett a kapuhoz, mar egy csont is volt a szajaban, amit legnagyobb valoszinueseggel valaki adott neki az uton, hisszen nem valoszinu hogy csak ugy elszorva kesztolc foutcajan hevert egy csont. foleg hogy a falu tele van kobor kutyakkal.

na ugyanezt jatszotta meg a kutya egy hete. amugy is szenilis es akaratos mostanaban, sokszor minden ok nelkul orakon keresztul koroz a lakasban keresve minket (vagy koran reggel van es agyban vagyunk meg, vagy font vagyunk az emeleten). sot neha az is elofordult hogy egyszeruen nem akarta christyanne-t elengedni reggel dolgozni. oke, inkabb ugy igaz ez az allitas hogy vele akart menni. szoval egy hete, amikor kint volt az udvaron a szoktalanul szep napsutesben, en meg eppen fejeztem be a netes dolgaimat, Dingo kifeszitette a kerites-kapu also reszet es meglepett. kb ot perccel tortent ez azelott, hogy elindultunk volna setalni a parkba. elegge meglepodtem eloszor mert azt hittem az utcan csavarog valahol. ehhelyett fogta magat es elment a Tre Bone nevu allateledel es jatekszer boltba. valahogy igy:



igen, a sarga az foutvonal, amin buszok es kamionok is kozlekednek. ha kiszamoljatok a kutya korulbelul tiz kereszetozdesen ment keresztul, mellesleg ez a kis varoskozpontja St. Johnsnak, azaz jo suru a forgalom ugy az uton mint a jardan is. mellesleg Dingo most mar egyre suketebb, azaz tenyleg nagyon vigyaznunk kell vele. mondanom sem kell, kesz horror volt ez, bringaztam korbe-korbe a lakastol egyre nagyobb sugarban es ugy fel oramba telt mire eljutottam a Tre Bone-ig. volt egy olyan erzesem hogy itt fog kikotni de elobb le kellett ellenoriznem mas kedvenc helyeit is (a konyvesbolt, a park, a konyvtar, anna bananas). mikor leparkoltam a bringat a bolt elott Serge a tulajdonos mar jott is ki elem. "Igen, itt van!"

azt hittem hogy ha rendesen behuzzuk a kaput ezutan akkor minden rendben lesz. hat nem. ma megcsinalta a kutya ugyanezt megegyszer. viszont most mar tudtam hol keressem, ellenben megint aggodva tekertem es bamenszkodtam, bizva benne hogy nem latok majd elutott kutyat az uton.

meg fogjuk erositeni a kapu aljat, valoszinuleg bungee corddal aminek a neve most nem jut eszembe magyarul. elofordul az ilyen egyre tobbszor. azok a szavak amiket evek ota nem hasznaltam magyarul, nem jutnak eszembe mar az anyanyelvemen. olyan ez mint angliaban volt a bevandorlasi hivatalnal. allandoan arrol beszeltunk, mivel Cnek elegge nyakatekert es szemet ugye volt veluk, rosszul is sult el. es amikor meseltem kesobb nektek, nem jutott eszembe hogy az immigration/home office az bevandolasi hivatal. szoval ennek mi a neve magyarul?


2 comments: