Saturday, December 31, 2011

viszlat 2011

szeretem ezeket az ev vegi listakat, meg ha (visszaolvasva mondjuk a multkorit) nem is tudok rendesen fogalmazni ilyenkor altalaban. el kellett gondolkodnom, milyen is volt ez az ev, hiszen hosszu es tartalmas es az elso amerikai evunk volt.

azt hiszem a legtobbet nekik koszonhetem:
Northwest Film Center
tavaly ilyenkor meg csak abban remenykedtem, hogy elfogadjak a jelentkezesemet az fizetes mentes gyakornoksagra elfogadjak. mostanra mindenkit ismerek az epuletben, a legtobbek kozeli haverok, lettek, sot meg barat is kerult. kulcsom is van az epulethez, ingyen kurzusra is jarok, sot lehet hogy meg tartani is fogok egy magyar filmes kurzust. a legjobb hely ahol valaha dolgoztam, az viszont problema, hogy keves a munka, megkevesebb az oraber. 

erdekes volt a kapcsolataimban valo atrendezodes is, hiszen egyreszt itt szereztem uj baratokat, Lisa, Bill, Nick, Liz es mondjuk Brian szemelyeben, az otthoni kotodeseim is formalodtak egy kicsit. messze vagyunk nagyon, de meg igy is sokakkal tudok kapcsolatot tartani. nem gondolom, hogy elvesztettem volna baratokat, azt viszont most mar latom, hogy bizony van "out of sight out of mind" jellegu kapcsolat, meg persze az sem segit ha en innen bosszankodok hazafele, arrol, hogy milyen botranyos dolgok zajlanak az orszagban.

mi hianyzott a legjobban: 
tovabbra is, ugy nez ki mindig is az hianyzik majd a legjobban, hogy folulok a biciklire kesztolcon es atkerekezem a falun illetve a mogotte kanyargo hungaroringen. azt szeretem a legjobban amikor nyar van es a hungaroring nyugati vegen gurulok 40-nel a meleg szellel szemben. ezt az erzest szeretem a legjobban a vilagon - ami talan nem igy van, de most ugy tunik.

ket legjobb meglepetes is volt. ez:


meg ez:


es ha mar itt tartunk, szerintem az ev popkulturalis ikonja ez az alak lett. nyilvan latjatok az osszefuggest.


ami legjobban kellett:
   sikerult bogi kotohartya gyulladasat meggyogyitani. tudjatok, a szeme volt begyulladva.

az en egeszsegemet tekitnve pedig:
nem vagyok coliakus/liszt beteg! hah!

amit iden a legjobban szerettem olvasni:
   angolul:
   George M. Martin - A Clash of Kings
   magyar forditasban:
   Pedro Juan Gutarrez - Piszkos Havanna trilogia
   eredetiben magyarul:
   ilyen nem volt

a legjobb otletem iden:
   megnezni naponta egy dokumentumfilmet. 106nal hagytam abba

   amibol a legjobbak illetve Adam Curtis filmjei, a Kozmosz sorozat Carl Sagannal, de legeslegjobb ez:


fikcios filmben pedig:


 digitalisban ezt a ket zenet szerettem a legjobban iden:

a magyar

a nem magyar

   a legtobbet hallgatott uj LP-m:


   iden teljesen rakattantam a radiozasra is. ime a legjobb allomas, amit eddig az eletemben hallgattam:


mi tobb, elkezdtem videokazettakat is gyujteni! egyre jobban haladok visszafele a multba..

a legtobbet Chris Tenzis vagokurzusan tanultam
(az egyik uj videom nemsokara kikerul ide)

osszebaratkoztam ketto transznemu emberrel is. es ezalatt nem haverkodast, hanem tenyleg baratkozast ertek. erdekes volt oket nemuktol vagy annak ketessegetol fuggetlenul elfogadni azoknak akik.

ja, es epitettunk egy keritest is!

amugy nem volt konnyu ev, de jol vagyunk, boldogok vagyunk, egeszsegesek vagyunk. es jol taplaltak is, no ezt meg a golden harvestersnek koszonhetjuk. a leghasznosabban elkoltott havi 20 dollar!

No comments:

Post a Comment