Tuesday, June 28, 2011

tonkre ment

C laptopjanak monuitorja. a telefonrol meg nem blogolok, inkabb most a konyvtarbol. nem tudom mikor fogjuk orvosolni a problemat, mindenesetre gondoltoltam szolok hogy
- elkezdodott a filmtabori munka. elegge szorvanyos ugyan, lehetne joval tobb oram nyugodtan, remelem lesz is. mindenesetre megtanulok mindent, hogyan es mikent mukodnek a dolgok a filmkozpontban. ez pedig elegge ertekes lesz.
- vegre valahara sikerult bekerulnom onkenteskent a helyi allatmenhelyhez, ahova ket honapja jelentkeztem, de eddig nem fertem be. most voltam egy eligazitason kb 80 masik uj onkentessel. nemsokara jonnek a mentor orak, jonnek a treningek, kapom a sok tanulnivalot a betegsegekrol es azok kezeleserol, es amint mindet megemesztettem, mar mehetek is a macskak koze.
- nagyon ijesztonek tartom a kinai bevasarlast magyarorszagon. igyekszem sokat es objektivet olvasni, es persze latom a rovid, esetleges hosszutavu ipari befektetesek, es allampapir felvasarlasok hasznat, bevallom, alig tudok valamit kinarol, de amit tudok az humanitarianusan, munka (kvazi rabszolgatarto) kulturajaban, titkolodzasaban nekem remiszto. az meg egyenesen nevetseges/remiszto hogy benyal az utolso kommunista diktaturanak mindenki. nem csak mi, bar nalunk igenis kezelnie kellene ezt a fidesznek, mert ekkora politika ideologiai hitelvesztest nehez tulelni. de ugy latom vegul is ez nem erdekel sokakakt. puffognak az online portalok, de a nep leszarja, kit erdekel nehany tibeti? kit erdekel mit mondott a kalapos kiraly holdudvara a kozelmultben, vagy eppen o maga 22 evvel ezelott? miert is kellene tartani magukat a politikailag lathatoan teljesen haszontalan (humanitarius) gerincesseghez?

No comments:

Post a Comment