Sunday, June 12, 2011

mivel nemreg vettem ezt a gyonyoru sutotalat magamnak

itt volt az ideje hogy elkeszitsem az elso rakott krumpli.






majdnem ugy is nez ki mint az eredeti. annyi az elteres, hogy nincsen rendes husreteg, hanem a helyi mexikoi kolbasz (Chirozo) szoja verziojat presltem a sorok koze. hozza vagyok en az ilyen gabona, es szoja husutanzatokhoz szokva mar, szeretem is oket. illetve mivel a hazunk husmentes ovezet C keresere, ezert nem is volt nagyon mas valasztasom. felmerult az a lehetoseg is, hogy vegan zona legyen, de arra egyaltalan nem voltam es nem is latom mikor allnek keszen. tehat ha hussal nem is, de tejtermekkel el van latva a huto, amiben nagy resze van a Golden Harvestnek. szinte mindig tudok toluk hozni organikus joghurtot, sour cream-et, neha tejet. a sajtot es a tojast rendes, amolyan fizetos boltban vasarolom, de hat ez belefer.

hu, anyuek hogy megijedtek amikor ezt eloszor elmondtam. meg ha a lakason kivul fogyasztok is huseteleket (jellemzoen csirket vagy halat) akkor is a gyerek megzoldult, gondolhattak magukban. erre most azt is le kell most irnom, hogy az utobbi ket kondizas alkalmaval amikor merlegre alltam az 138,5-ot mutatott fontban, ami majdhogynem 63 kilogram. a het honappal ezelotti 59hez kepest ez tobb mint megnyugtato. biztato. remek, kivalo erzes. 
annyiban idegen viszont, hogy ez a plusz negy kilo nem zsir, nem haj, nem duzzado pocak, hanem izom, inkabb a felsotesten, az alsoval tovabbra is hadilabon allok, se labra se seggre nem tudok sulyt folvenni. hogy a fenebe kell azt, he? csinalom a lab edzeseket is, ahogy dobja a gep (program szerint edzek: activetrax), de egyelore nincs elorelepes. nyilvan tobbszor kell csinalnom, valoszinuleg ez lesz. mindenesetre izmosnak lenni egy vilag eleteben cingar fiunak, neha buszke vagyok ra, de neha zavarba igencsak ejto erzes. mindenesetre annyi jol lathato haszna van, hogy joval egyenesebben allok. 

amint elerem a 145 fontot annak oromere hazibulit fogunk szervezni, es ha minden jol megy, akkor utana ot font emelkedesenkent ismet.

2 comments:

  1. Kérjük szépen fotókkal illusztrálni a gyarapodást! :-)

    ReplyDelete
  2. :) mar gondoltam ra, de nem konnyu olyan keppel eloallni, amit nem erzek cikinek.

    ReplyDelete