Tuesday, January 18, 2011

vasarnap vegre valahara nekialltunk

az egerkeszitesnek. mar egy ideje igergettuk magunknak, majd Emme-nek is, aki vegul szavunkon fogott minket (elsosorban persze Aunty-t persze, en csak segedmotoros voltam a projectben). az apropo az hogy,  vettunk nehany cincalhato jatekot Boginak, amelyeknek mostanra teljesen nyoma veszett a lakasban, mar maga a macska sem tudta hova dugta oket. egyebkent mar ketszer is talaltam jatekokat a cipomben.

mivel a boltban ezek egy dollart kostaltak, es nagy valoszinuseggel Kinabol repulnek ide hozzank, gondoltuk most jol kifogunk a import macskajatek iparagon.




en csak egy egerentyut keszitettem de az eleg paras lett, Emme ki is nevezte a tobbi eger gonosz fonokenek.

Behold MasterMouse!


(igen, bohocorrot vartam neki)

------------------------------------------------

ezutan pedig egy meghivasnak tettunk eleget a kornyekbeli Missisippi barban, ahol nem mas mint Carrie doktor lepett fol a bandjaval. ez most magyarazatot igenyel.

amikor ket es fel evvel ezelott itt voltunk, elmentem egy kivizsgalasra a klinikara, ahol Christyanne dolgozik, o fogadott. ingyen, ugyanis ez alkalmazotti bonusz, jar azok csaladtagjainak is. amugy kb 150 dollar lett volna a vizit. o volt az, aki rajott hogy pajzsmirigy bajom van (mindez ugye a 8 honapos otthoni turtura utan, ami semmire sem vezetett).
erdekessegkeppen C megemlitette hogy a doktorno, nem csak a klinikan dolgozik, es az egyik egyetemen tanit, hanem szinhazban is fellep, enekel es tancol is. no, errol most vasarnap meggyozodhettem a sajat szememmel is. es ti is. tessek:


The Jenny Finn Orchestra
izelito: ITT

10 comments:

  1. Balázs, ez konkrétan úgy néz ki, mint egy cipő :) hálisten a macskánk nem igényli az ilyesmit, manapság a csapban fekve figyeli a mosógépet működés közben. órákig :)

    ReplyDelete
  2. Arany élete van a macskának. Szerencsés. Remélem, a füle is gyógyul. szosz, a mosógépet én is szeretem figyelni :)

    ReplyDelete
  3. :) de azert eleg paras cipo, nem?

    a szomszedoktol kaptunk egy, ffu, nem tudom hogyan hivjak rendesen, mondjuk igy: macska-maszo-fat. kb 150 magas, harom kulonbozo lepcsoban maszik fol Bogi a tetejere, es mostanaban ott szeret szunyalni.

    egyebkent a harom gyogyszerbol kettot mar nem kell kapnia (ful es szem), ugyhogy most mar csak az antibiotikum kura van hatra. ha az lement akkor visszuk megint orvoshoz.

    ReplyDelete
  4. egyebkent a kutyanak is ugyanilyen arany elete van, bar Kesztolcon platina elete volt, szoval neki ez visszalepes sajnos.

    ReplyDelete
  5. (es en meg azt hittem hogy a haziorvosomra jonnek majd a nyalcsorgato kommentek.)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. jujj...vajon mit irtam elotte??! :))

    ReplyDelete
  8. úúúristen, ígérd meg, hogy egyszer elmondod :)

    ReplyDelete
  9. itt meg szolasszabadsag van, mondhatod..

    ReplyDelete