Thursday, January 20, 2011

paying job at PIFF?

pipa! tegnap felhivott az egyik Melinda, aki a fesztivalon dolgozik es kerdezte, hogy  erdekel e meg az allas (ezt illembol kerdik igy), ravagtam, persze! Kasszas es beengedo fiu leszek februar utolso harom heteben amit majd valamennyi trening eloz meg. Ez jo hir, penzt jelent, ingyenmozit, kapcsolatokat, esatobbit.

felmerult hirtelenjeben egy masik felallas is. ugy egy honapja jelentkeztem egy nemsokara indulo (tehat most meg csak kiserleti allapotban sem levo) filmkolcsonzo ceghez, ajanlokat, elemzeseket irni. elutasitottak, mert sok volt a jelentkezo. persze, konnyu ezt mondani, ha nem olvassak el az ember CVjet rendesen. valoszinuleg ez lehetett a helyzet, ugyanis kedden kaptam egy emailt, amiben egy Feng (a koreai hangzasu, de valojaban ausztral  srac, aki Londonban el) irta, hogy nagyszeru a CV-m, megnyilt nehany uj pozicio, mit szolnek egy interjuhoz. Skypon. adott nehany idopontot, ezekbol kivalsztottam a leghamarabbit es ket nappal kesobb (azaz ma, csutortok delelott) meg is volt a fel oras online interju.

annyit tudtam meg, mivel a tobbi meg titok, hogy ez egy londoni bazisu ceg, akik az amerikai piacot vettek celba, es valami furcsa modszerrel igyekeznek majd filmeket terjeszteni, de ez mar a titok resze, de az tuti,  hogy Eco-Friendly lesz.

egeszen jol sikerult az interju, Feng mondta is, hogy latszik erettebb es tapasztaltabb vagyok mint a legtobb filmiskolas, akikkel beszelt eddig. gyanitom az is szimpatikus neki, hogy (nyitott szemmel) vilagjart vagyok es nem szarral gurigazok, foleg nem azt irok. tetszettek neki azok a cikkek amiket angolul irtam, mindenesetre a valasz emailre jovo kedden erkezik majd.

on the personal level:
annyi ujsag van, hogy voltunk yogazni tegnap miutan a testem kifejezesre juttatta, hogy ez hianyzott az utobbi harom evben. erdekes es hangsulyos, amikor az ilyenre nem rajossz, hanem megerzed.
eggyel elotte, kedden, pedig Michael vitt el a kondi klubjaba, ahol usztam haromnegyed orat, meg azzal  kiserleteztem, meddig birok a viz alatt maradni. hat kerem, szornyu, alig negyven masodperc. kristaly tisztan emlekszem hogy alt iskolaban ment a majdnem masfel perc, ugyhogy itt az ideje megtanulni ujbol levegot venni, ebben majd a heti ket harom yoga ora lesz a tamaszom.

2 comments: