Wednesday, March 25, 2015

CPO treningen voltam

es mostantol Certified Pool and Spa Operator vagyok, azaz Okleveles Uszoda es Gyogyfurdo Karbantato. hogy vegre valami jot is mondhassak a munkahelyemrol!

az az munkatarsunk, aki az uszomedence felelose volt, balesetet szenvedett par honapja es a fonok ugy dontott hogy Nick es en fogjuk atvenni ezt a munkat. ehhez viszont kepesitesre volt szuksegunk, amit az elmult ket napban abszolvaltunk is. a Best Aquatic Management ceg treningen voltunk, aminek a vegen mind a ketten atmentunk a vizsgan. a kepzest az egyetem fizette (fejenkent $300), illetve mivel nekem ez a ketto a szabadnapom tulorat fizetnek reggel kilenctol delutan otig. a ket osszeg egyutt valahol az otszaz dollar folotti erteket kepvisel, ami nem kis penz. illetve itt van nekem egy uj skill.

csak erdekessegkeppen: a kozossegi furdohelyeken a viz kemai egyensulya ugy van belove, hogy ha valaki belepisil a vizbe, azt a klor semlegesiti azon mod. szoval csak semmi panik!

No comments:

Post a Comment