Tuesday, May 27, 2014

a biodiesel tartalyokat

tuntettem el az udvar hatso reszebol tegnap. a cel az, hogy a telkunk eszaknyugati csucskebe, ahol harom fenyofa all, ott kitakartisak mindent es elrendezzem a helyet annyira, hogy egy kvazi jatszoterunk legyen ott, esetleg egy hintaaggyal a fak kozott. lenyegeben ez lesz a mi miniatur erdonk. 

nagyon messzirol indultunk. itt van nehany kep arrol hogy az eggyel ezelotti fazisban hogyan nezett ki a ez a sarkok. (ennel joval rendezetlenebb, gazosabb, elkeseritobb volt a helyzet 2010ben, amikor bekoltoztunk.)


az utobbi idoben osszehordtam az osszes vasat egy kupacba. a rosszemleku foliahaz utolso darabjait. tudom, akar felre is tehettem volna oket valahova, gondolva, hogy majd biztosan jol jonnek valamikor a tavoli jovoben. aztan nagyon hamar ugy dontottem hogy egy fenet! egyetlen dolog a fontos, az pedig az hogy olyan tiszta, rendezett es bekes legyen az otthonunk, amennyire csak lehet, mielott Esmé megszuletik. valoszinuleg azutan egy jo darabig nem tudok majd ilyen gigaprojekteket osszehozni.


a legnagyobb feladat termeszetesen a ket diesel tartaly volt. nagyon sokaig ugy gondoltam, hogy majd egyszercsak akad valaki, akinek van egy cseszett nagy autoja, amivel el tudjuk ezeket cipelni a roncstelepre es becashselunk vagy 80 dollart darabjaert. mar bo egy eve dedelgettem ezt a gondolatot, mikor tegnap foladtam. most mar csak meg akartam szabadulni ezektol a dogoktol.

a szomszedok segitsegevel kicipeltuk a kisebb tankot az utcara. negyen majd bele doglottunk, pedig abban alig volt par kanna kerozin (mint ez utolag kiderult).

ezutan folhivtam egy vasgyujtot, aki ket oran belul jott masodmagaval egy kisebb platos autoval, illetve utanfutoval. a soforje egy nalamnal valamivel vaskosabb de kicsi alak volt, viszont a fonok, akkora volt mint egy bivaly. kisebb fajta orias, akar a Clegane testvere occse is lehetne. egy szo mint szaz, egymaga porditette be ezt a tankot az utanfutoba.

a masikban viszont volt meg uzemanyag, azt a kovetkezo orakban kieresztettem kannakba, majd onnan bele ebbe a hordoba. meg igy is maradt benne kb egy nyolcadnyi, tizednyi adag.


vonakodtak, hogy elvigyek e vagy sem, aztan felajanlottam nekik a garazs melletti kupac vasat, amit elvileg a tankoknal sokkal konnyebben el tudtam volna juttatni a telepre magam is. de atgondolva hogy mindossze kb 40 dollart zsebeltem volna be ezzel, ugy dontottem hogy inkabb folajanlom ennek a ket fickonak. ez jo dontes volt igy utolag, ugyanis ez pecsetelte meg az uzletet, azaz a minden egyes darab, beleertve a sarga tartaly elcipeleset is. ugyhogy szepen osszehajtogattuk a vasakat, aztan felpakoltuk az utanfutora oket.

 
majd vegul par oran belul visszajottek, mire en kihuztam annyi biodieselt ebbol, amennyit a hordo elbirt. a maradekot meg majd ok kitoltik valahol, ez mar nem az en ugyem. mindenesetre meg igy is sokkal tobb volt benne, mint amennyi a barnaban. viszont ezt harman cipeltuk ki az utcara, a kisebb ficko meg en elol markoltuk meg, az orias meg egymaga hatulrol. azert ezt mar ketten boritottak be az auto platojara. kezet raztunk ra, megkoszontek es en is megkoszontem. nagyon jol jartunk mindannyian. ok osszessegeben bezsebeltek vagy 300-350 dollart, en meg megszabadultam ezektol a monstrumoktol, amiket (csodak csodajara) Noah, Christyanne occse, hagyott a nyakunkra. akarhogy is kuzkodtem volna vele, nagyon kicsi esellyel tudtam volna ezt en magam elintezni.


ez utan pedig mar csak egy dolog maradt. folcimkezni a hordot, a kannakat es kitenni oket az utcaszelre, folajanlani ingyen. foltettem aprohirdetesben a craigslistre (ami itt a legelterjedtebb hirdetofelulet a neten), aztan most mar csak varom, hogy valaki rajuk talaljon.


 ---------------------------------------

es meg valami. ezt is elvittek. ezt a kb ketszaz kilos kazant, amivel semmit nem tudtunk kezdeni, ugyanis eladni nem lehet (mivel nem tudjuk milyen allapotban van, nincsenek papirjai, garancia, stb), illetve felhasznalni sem (ugyanis nincsen hozzank bekotve a gaz, illetve tokeletesen meg vagyunk elegedve a klimarendszerunkkel).
ketten egyutt eroszakoltak ki a szuterinbol. majd amikor fol kellett venni kezbe, a kisebbik ficko nem ertette pontosan hogyan akarja csinalni ezt az orias. az meg megunta az ertetlenkedest es egy az egyben a combjaira vette a kazant, es ugy tartotta oda a tarsanak hogy most akkor fogja meg az alulrol.

hihetetlen volt latni ahogy ez a ficko egy maga emeli fol ezt a formedvenyt.



ahsvd

No comments:

Post a Comment