Tuesday, April 8, 2014

screening ready


 


vetitesre keszek vagyunk. most mar csak a diafilmek kellenek. mar elkezdem a kutakodni, de persze kicsit zsakbamacska az dolog (tartalom es/vagy minoseg szempontjabol). szerencsere a diafilm muzeumben at tudom lapozgatni a a beszkennelt filmeket, legalabb azt meg el tudom donteni, tetszik e maga a tortenet.
ha esetleg van nalatok a haznal, vagy tudtok valakit a padlason porosodik ilyesmi es szivesen megszabadulna tole, akar ingyen, akar penzert, kerlek szoljatok (vagy nekem, vagy szuleimnek), szivesen koltok ilyesmire.

Esmét termeszetesen mind a ket nyelven szeretnenk nevelni. biztos vagyok benne hogy nehez lesz neki magyarul beszelnie, hiszen nincs itt magyar baratunk es Christyanne is elegge limitalt ezen a nyelven egyelore. viszont lesz a csaladi eletunknek nehany aspektusa, ami kizarolag magyarul fog zajlani. a diafilm vetites ilyen lesz.

5 comments:

  1. egyelore viszont Game of Thrones epizodokat fogunk nezni vasarnap estenkent a vasznon, ugyanis Bob, az egyik legjobb itteni baratom athozta a zsenialis kis projektorat erre a celra. hejhej!!

    ReplyDelete
  2. Ez viszi a hagyomanyos tekeros diafilmeket is? Nagyon fancy. e-bay-en akadt horogra?

    ReplyDelete
  3. igen, viszi. lehet benne kockazni is, meg tekerni is. van hozza adapter :)
    egy helyi antik boltban talaltam, ki is probaltam azonnal. gondolkodtam az ebayrol rendelesben, de elobb korul akartam nezni itt, es szerencsem volt. most meg teljesen ra vagyok kattanva arra, hogy nezem vaterat, az aprod.hu, meg mas lapokat, hogy milyen filmeket rendeljek. persze nincsenek font kepek, de meglepoen sok beszkennelt diafilm oldalt talaltam, ahol meg tudom nezni hogy milyen rajzokra szamithatok. kinezetre a "merenylet a vilagurben" a kedvencem eddig:
    http://dia.osaarchivum.org/public/index.php?fs=251

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemsokára megyünk haza, ha van esetleg otthon elhozni való diafilm, akkor elugorhatunk értek kesztölcre. Aztán majd itt feladjuk postán. Vagy majd szülők úgyis jönnek, ha aktuális lesz a vetítés? (nem sikerült írnom neked a Facebook-on, engem is letiltottál? :)

      Delete
  4. nem, nem, dehogy tiltottalak le Dani! toroltem magam a facebookrol meg ha csak ideiglenesen is. az ajanlatot koszonom, mindenkepp elni fogok vele :)

    ReplyDelete