Thursday, April 3, 2014

elkisertem az utolso utjara

a csalad borondjet.


ezt a borondot anyum kapta sok evvel ezelott a magyarorszagi Tupperware forgalmazotol, ugyanis evekig dolgozott nekik helyileg egesz komoly szinten. azt hiszem ez a borond megjarta angliat, irorszagot, most mar amerikat is. jol szolgalt, ameddig azt kellett, de eljott az ideje a leseljtezesnek. bevittem a munkahelyemre, pedig tudtam hogy valoszinuleg kihajitasra fog kerulni (a hianyzo csatt miatt). meloban en vagyok az egyik borond es csomag felelos, azaz arazom, rendezem az eladhatokat illetve dobom ki a hasznalhatatlanokat.

ezt a borondot ket hetig hagytam erintetlenul, mert nem volt szivem eldonteni a sorsat, de tegnap vegul fogtam magam es a fonokom egyetertesevel finoman belecsusztattam a szemeteskontenerbe.

No comments:

Post a Comment