Friday, March 14, 2014

sikerult elinteznunk

nehany kritikusan fontos ugyet az elmult ket evben.

- mindekettonknek van tisztesseges allasa, mi tobb Christyanne vezeto beosztasban dolgozik.
- a haz a mienk, 15 eves, nagyon jo hitelre. atalakitottok a belso teret, aztan be is butoroztuk igenyesen, felnott modon. nem tul nagy (35 negyzetmeter alul, 25 felul), de kettonknek, illetve harmunknak elegseges.
- tavaly voltam otthon es bar a rettenetesen jol ereztem magam, most mar tudom, hogy nem muszaj mindenkeppen hazakoltoznunk. vegigvettem mit jelent nekem magyarorszag. mint egy hagymanak, lehantottam a retegeit es most sokkal egeszsegesebben gondolkozom a hovatartozasomrol. a tisztan latas ebben a kerdesben hatalmas megkonnyebbules.
- itt lettek ismeroseink, haverjaink, barataink. sajnos van nehany kapcsolatunk (ahogy irtam nemreg), ami ugy tunik a palyaja vegere ert. nincsen itt rosszakaronk, Christyanne kartokony csaladjat meg elfalaztuk magunktol. az utcankban kedvelnek es elfogadnak minket.
- a varos szeretjuk es amiota autonk is van, ki is tudunk mozdulni neha. sot "videkre" is le tudunk utazni, ha kedvunk szottyan.
- vegre mind a kettonknek van egeszsegbiztositasa!


amiota egyutt vagyok Christyannenel, de foleg azutan hogy osszehazasodtunk 2008 majus 10-en, rengetegszer megkaptam hogy, miert nincs meg gyerek, mire varunk, talan a tokeletes pillanatra?, blablabla. soha nem lesz tokeletes, jobb ha azt el is felejtjuk es csinalunk egy gyereket, mert porog a biologiai ora, lesz ami lesz... meg tavaly nyaron is ment ez, amikor otthon voltam, illetve jott a hazakoltozos nyomasgyakorlas is, neha kifejezetten visszataszito modon.

most mar elmondhatom, majdnem ket eve kezdtunk el a gyerekvallalasrol komolyan beszelni. lattunk csaladokat sokfelekeppen mukodni vagy nem mukodni. ebbol pedig azt szurtuk le magunknak, hogy ugyan tokeletes pillanat nincsen a gyerekvallalasra, de tokeletlen rengeteg van. szilard meggyozodesunk, hogy egy olyan otthonba, ahol nincs (anyagi, erzelmi, szellemi) stabilitas, ahol a szulok stresszben elnek, ahol nincsen rend es egeszseg, oda felelotlenseg gyereket vallalni. ahhoz hogy jo szulo legyen az ember, eloszor sajat magat kell gatyaba raznia.

nekunk most jott el az ido. ez sem tokeletes nyilvan, de ugy erezzuk fel vagyunk keszulve. nem ketelkedunk magunkban, nincsenek felelmeink, az egeszsegunk rendben, hoztunk nehany elegge hasznos dontest, anyagilag pedig, meg ha szerenyen is, de biztonsagban vagyunk.
Christyanne nagyszeru anya lesz, en meg valoszinuleg egeszen jo apa az o segitsegevel.


No comments:

Post a Comment