Monday, March 17, 2014

fotoriport a hetvegi festesrol,

amit teljesen egyedul csinaltam. Christyanne az autobaleset ota nem tud ilyenekben segiteni. a terhesseg nem is korlatozna igazan, de a minden ejjel kiugro bordak, az allando izomgorcsok, a huzodo inszalagok elegge kikeszitik ot, bar jellemzoen nap kozben sokkal kevesbe mint ejjel. mindenesetre nem nyujtozkodik, nem emelget.

viszont en mar masfel honappal ezelott kertem magamnak egy hosszu hetveget, ami alatt gondoltam majd lepakoljuk a folso szintet, lefedunk mindent ponyvaval, befoltozzuk a falban tatongo kisebb-nagyobb lyukakat, aztan lefestjuk az egeszet ketszer feher alapozoval, majd keresunk hozza egy illo vilagos szint. jo terv volt, de egyedul majd kipurcantam tole (az utolso napot jo par csokifankkal es Leffevel toltam vegig). egyebkent ezert nem tudtam az Esmé ultrahang kepe utan irni egy ideig, pedig akartam, hiszen rengeteg mondandom van.
a szin amit valasztottunk vegtelenul halvany zold, kozel maradunk a feherhez, mert az nagyot dobott a szoba meretein es hangulatan.
 









(mindekozben az also




szinten kesz kaosz van)



kesz




szeretnenk minden ilyen hazi projekttel vegezni a lanyunk szuletes elott. a kovetkezo valoszinuleg ennek a szintnek a teljes lepadlozasa lesz ( alig varom hogy megint lehurcolhassam ezt az egeszet), majd a konyhai felujitasok, de azok mar csak a nyaron. es hogy mi az ott az ablak mellett?

4 comments:

  1. Szuper lett a szoba. Nagyon ügyes vagy! :D Az az íróasztal és a profi mérlegetek különösen tetszik.

    ReplyDelete
  2. koszi Dani! valoszinuleg nemsokara padlot is fogunk itt fektetni, mert ez most ugyanugy szerkezeti padlozat, mint also szinten volt es ott ezt mar megoldottuk (http://ezelment.blogspot.com/2012/10/hat-lepadloztunk.html)
    anyumnak a bolcso tetszett kifejezetten, de azt nem fogjuk hasznalni. ket ok van erre: egyreszt Christyanne nem szereti a gyerekketrec otletet, masreszt meg a racsok tul messze vannak egymastol. en ezt itt hallottam eloszor: ha egy colasdobozt atfer kozottuk, akkor fennal a veszelye annak, hogy a baba atpreselje a fejet rajta es beragadjon. szoval megmarad majd agynemu tartonak.

    ReplyDelete
  3. de egy ilyennel könnyen orvosolhatjátok a rács problémáját: http://varrazsolok.blogspot.hu/2014/01/baba-holmik.html szerintem kapható minden bababoltban :)

    ReplyDelete
  4. lehet hogy az lesz, beszeltunk mar ilyen megoldasrol Cvel.

    ReplyDelete