Wednesday, April 4, 2012

szoval majdnem lekestem a negyes buszt

kifutoban volt mar a buszjegyem, ami 1530ig volt ervenyes. 1550 volt, amikor meglattam a negyes buszt elottem egy blokkal elrobogni, akkor valtottam sprintlepesbe. es majdnem elertem a kovetkezo megalloban. eppen kifordult az utra, amikor odaleptem. azt talan mar tobbszor is mondtam itt, hogy elofordul hogy a buszmegalok ketto-harom-esetleg-negy blokkra vannak egymastol. azaz 200-500 meter tavolsagra egymastol. ezt sokszor szidom, mert iszonyatosan lassitja a haladast.
ma viszont kapora jott, ahogy a busz kifordult ugyanis, mar rohantam is a kovetkezo megallo fele. at a zebran, aztan at a piroson, aztan mire ket perc mulva mar a busszal egyutt ertem be a kovetkezo megalloba. alig kaptam levegot. aztan folleptem a buszra, felmutattam a jegyet (majdnem feloraval a "szavatossag" lejarta utan), a sofor meg csak bolintott. alig volt hely, ugyhogy elindultam a busz vege fele. feltunt hogy egy csomoan megneznek maguknak. kicsit zavarba jottem, de aztan megszolalt az elso srac, hogy "ez kiraly volt" es mire a busz vegebe ertem harman gratulaltak, hogy elcsiptam a buszt, mi tobb egy utastol meg high five-ot is kaptam. 

hat igy megy ez portlandben. 

mellesleg dani talalt egy videot, ami kicsit bemutatja a varos biciklikulturajat. nagyon jopofa!

No comments:

Post a Comment