Monday, May 23, 2011

mivel ez tunt a leg-eszszerubbnek, foztem

a Rossum film forgatasanak masodik hetvegejen. az elso hetvegen mindossze csapoztam, illetve nehany emberesebb dolgot csinaltam a teton, ami viszont keves volt ahhoz hogy is izgalmas legyen a munka. inkabb volt tanulsagos, amennyiben rajottem, hogy egy Magic Boys utan nem az en stilusom mar, az hogy csicskamunkat vegezzek barmilyen forgatason. tul vagyok rajta, nincs benne semmi, amit tanulhatnek.

ellenben a fozes! meghozza tiz emberre, az erdekes volt! nem is csak aznapra, de masnapra is foztem, ezzel uszva meg hogy jelen kelljen lennem megint.
az elso fogas paradiscsomos, tofus, cukkinis, gombas teszta volt, igazi klasszik, pont az amit eloszor tanultam meg fozni, a masodik, azaz inkabb a masnapi pedig Dhal, azaz voroslenycse leves sok krumplival es repaval. mire veget ert a nap mar kezdett is kikristalyosodni elottem, nekem itt nem be kell ennem magam az indie filmiparba, hanem inkabb be kell foznom magam. mivel a legtobb indie forgatasban szinte nincs is koltsegvetes, csak maximum kajara, valoszinuleg sikere lenne ennek, hiszen kozismert aranyszabaly hogy a jollakott crew jol dolgozik. ottthon persze jonne a buktato, hogy en hust nem tudok profin sutni/fozni, sosem tanultam meg annak a  modjat, de itt ez nem tenyezo, sot, ha kozossegi fozes van akkor az emberek igyekeznek vegant vagy vegetarianusat fozni, mivel azt mindenki meg tudja enni, legyen akarmilyen gasztronomiai hitvallasa is.

egyebirant mindketto fogas nagyszeruen sikerult, az izgalmak dacara.

No comments:

Post a Comment