Friday, May 20, 2011

eppen jol is jon

hogy az elozo postban betettem a kepet hogy mit eszunk, ha konzisztens akarok lenni. ugyan en eszek hus, nem sokszor mondjuk, de sajtot meg tojast igen. mindenesetre kerem ha valaki erre lenne hajlamos, ne tessek aggodni, 61 kilo vagyok, ami nalam kb csucs, legalabbis a szokasos 57-hez kepest neggyel tobb. mi tobb visszakeresgeltem a harom evvel ezelotti blogbejegyzesekben es levelekben, hogy akkor mit nyomtam, es erdekes modon hasonlo volt a helyzet. akkor 57,5-rol indultam es kb 62-ig mentem fel (sosem voltam ennel tobb eletemben). tehat korulbelul egyezik a ket ket szam.

es eppen az etkezesrol, a hus etkezesrol neztem ma egy rovid 11 perces dokumentum filmet, amit vegulis mar mashol lattam, de sosem baj ha az ember emlekzteti magat neha. ime itt a video:



aki esetleg nagyban akarja nezni, itt tessek: http://www.youtube.com/watch?v=THIODWTqx5E

annak aki vegig birja nezni, elsore, na annak adok ajandekba egy masik linket. es ugyanezt teszem majd a facebookon is. 

No comments:

Post a Comment