Tuesday, May 17, 2011

ime az elso:


ugyanis megvolt az elso amerikai forgatas, amin reszt vettem. persze szerep hijjan csak PA-kent, azaz kb mindeneskent. amikor a tetore kellett maszni, befedni az ablakokat, azt en csinaltam, amikor be kellett ulni a kamera ele fenybemeresre, azt is neha, amikor hozni kellett valamit a set-re, azt is, illetve magat a csapozast.
lathato is, Rossum, the film. Ami egyebkent egy nagyszeru srac, Micheal filmje. nem nagy szam, se tortenetileg, se dialogusaban, de nem is rossz, kb az a film, amin mindenkinek at kell esnie. nekem az Echo volt, Michealnak Rossum. szigoruan egyszavas cimek, lehet ebben a komolykodasban valami.
egyebirant meg ha a tortenet nem is ir le egy markans muveszeti ivet (dacara annak hogy van benne full frontal gepszex, bar a szinesz kifarolt a vegen) maga a crew teljesen professzionalis. latjatok, ott van mogottem a hangstab, a lampak. a kamera egy canon dslr volt, ami lenyegeben egy fenykepezogep, joval nagyobb digitalis felvevo teljesitmennyel mint a legtobb pro-sumer kamera manapsag. nem, nem eri el a RED 1 szintet, de gondolom surolja. miket is beszelek, kit erdekel ez egyaltalan?
ami igazan hasznos volt ebben az egeszben hogy lattam egy kisebb csapatot egyutt mukodni a kozos cel erdekeben, figyelni egymas szavat es kovetni a hierarchian lefele passzolt utasitasokat. no ennek a letranak voltam a legaljan en, ami persze unalmas mert nagyjabol a forgatas negyedeben volt igazan dolgom, azon kivul pedig csak vartam mig masok lefolytatjak a kreativ felkeszulest a jelenetre (flowing of the creative juices). aztan pedig csapo! hat ezek voltak a nagy pillanataim.

(vs Magic Boys. hat?! itt legalabb nem fog bortonbe kerulni a producer)

2 comments:

  1. Először azt hittem, elírás, de ezek szerint tényleg Micheal és nem Michael?

    ReplyDelete
  2. dehogynem, eliras :) koszi!, meg jo hogy nem olvassa.

    ReplyDelete