Saturday, December 31, 2016

agyo 2016!

szemelyesen egy nehez, de sok gyumolcsot termelo ev volt. csaladban, munkaban, tanulasban, a haz korul egyarant. tarsadalmi es nemzetkozi politikai szinten viszont remiszto dolgok tortentek, amik nekem egy uj kor kezdetet jelzik. egy brutalis es alcazatlanul hazug kor kezdetet.
lassuk mi tortent 2016-ban.

-----ami Eszmet illeti-----

- amerikai-magyar kettos allampolgar lett
- elkezdett oviba jarni
- robosztus egeszsegnek orvend, mindossze harom napot volt beteg az ovi kezdete ota
- teljesen rakattant "red yarn" zenejere es koncertjeire


- az ev vegere lett egy kedvenc lemeze is, a hosszuszarnyu balnak dalai


- par hete mar nem azt mondja a csirkekre hogy kuki, hanem hogy chicken
- sajat agyaban alszik
- a kedvenc jateka szerintem a gyurmazas
- allandoan segiteni akar
- erti amit magyarul mondok neki

egy eve



es most





-----ami engem, minket illet-----

remek hogy:
- egeszsegesek vagyunk
- ket magyar vizitunk is volt, a nyaron Eszter, osszel meg a nagyszulok
- iden tobbszor volt hordtam hosszu ujju inget, mint polot (merthogy rendes munkam van)
- Christyanne nem dolgozott az ev elso feleben
- azota viszont van egy uj es nagyszeru munkaja
- epitettem egy kacsahazat
- apummal epitettunk egy (jobbara) fedett teraszt
- ez az elso ev, hogy nincsen kutyank, ami nagy megkonnyebbules
- egyuttal visszakaptuk a regi Boginkat
- elkezdtunk kempingezni
- megtanultam rendesen fenykepezni
- Bebop es Rocksteady minden nap tojik nekunk ket tojast
- nem veszitettunk el egy baratot sem iden
+ 1

szomoru hogy:
- nem vettem egy hanglemezt sem
- nem olvastam el egy konyvet sem
- sot a havi Harpers-t sem tudtam vegigolvasni egyszer sem
- nem ettem eleg sushit, kozel sem
- az a nyavajas kidobott 600 dollar
- meghalt david bowie es leonard cohen
+1

-----ami a baratokat, ismerosoket illeti-----

- Miketol, a fonokomtol kaptam a legtobb segitseget, tamaszt, biztatast az iden, illetve egy vadonat uj MacBook Pro-t
- Christyanne is olyan emberekkel dolgozik, akik tamogatjak es meltanyoljak ot
- osszecimboraltam az egyetem analog fotografia oktatojaval, a magyar szarmazasu Pat Bognarral
- ket filmes cimboram karrierje csucsra jar otthon (Nagy V. Gergo az Ur hangja iroja, Kovacs Istvan a Szurke senkik rendezoje), innen szeretnek gratulalni nekik!
- ujra beszeltem Szilarddal, Claraval es Himmler Gyurival, halas hogy eszukbe jutottam
- mi van Gacsi Szabival? mostanaban ez foglalkoztat

-----ami a vilagot illeti-----

volt par fantasztikus igeretu, de gyorsan elillano pillanat
- a torokorszagi puccs
- Bernie meglepetes gyozelme Michiganben
- Brexit eloesteje, amikor Boris azt mondta a metron "hat beegtunk"
- orosz atletak lehetseges kitiltasa Riobol
- Antonin Scalia halala
- Joe Biden esetleges beugrasa az demokratak elovalasztasaba

akik pedig tonkrevagtak a jovot
- Vlagyimir Vlagyimirovics
- Debbie Wasserman Schulz, Hillary Clinton es a demokrata elit
- Donald Trump
- Nigel Farrage
- a terroristak Europaban
- Recep Tayyip Erdogan
- Bassar el Assad

nagyon keves emberre tudtam felnezni az iden
- Bernie Sanders
- Ferenc Papa
- Hosszu Katinka
- Bill Gates
- a nemetek, akik a legbefogadobbak a sziria menekultek fele europaban
- a kanadaiak, akik aktivan befogadoak az ocean ezen oldalan
- President Obama

-----vegul pedig ami a konnyed szorakozast illeti-----

- Christyanne es en ketszer is voltunk egyutt moziban az iden
- Eszmenek megmutattam az egyetlen Pompon mesei epizodot ami font van a youtubeon
- rengeteget nevettunk Louis CK stand upokon, interjukon

ez volt a kedvencem


- szinten sokat nevettunk az angol Graham Norton shown, de az kifaradt egy ido utan
- tovabbra is Micheal Shannon a kedvenc szineszem
- sok filmet nezunk otthon, a ketto kedvencem Kevin Smith Tusk-ja,  es az elkepeszto pszichedelikus klasszikus Waterhsip Down


- a kedvenc sorozatom Fargo 2
- a sorozat, ami rettenetesen felbosszantott, kiabranditott az a Mr Robot
- megszereztem Szipal Marton nagy fotoalbumat
- az utobbi harom hetben vegigjatszottam a klasszikus Tyrian 2000-et
- tenyleg nagyon elszomorit hogy egy uj LP-t sem szereztem
- es vegul a ket kedvenc mixem iden




2 comments: