Tuesday, November 3, 2015

most, hogy vege a szemetszedesnek,

az elso dolog, amit kihajitok, az egy par cipo lesz. ezeket az adidas gazelle cipoket meg a thriftstore-ban vettem, fillerekert, mert amikor bejottek, mar akkor ossze voltak maszatolva valamifele festekkel, amit nem lehetett kisuvickolni. en szerettem a voros pottyokre ugy gondolni, hogy az biztosan valakinek a vere.

jo sokat gyalogoltam ebben a cipoben. de ami teljesen betett neki, az az hogy ebben jartam munkaba az elmult fel evben. sokszor elofordult az hogy mocsokban kellett jarkalnom, hat gondoltam, akkor egy olyan cipot vagjak mar haza, ami mar amugy is a vege fele jar.


meg a mintat is lejartam a talparol.


huseges egy darab volt, es most megy a szemetbe. 
a fitting end for our long journey together.

No comments:

Post a Comment