Sunday, November 8, 2015

ez volt az utolso

hetvege amit munkaban toltottem. az elmult harom evben a beosztasom mindig ugy alakult, hogy kedden es szerdan voltam otthon. ez iden nagyon jol szolgalt, mert Christyanne-nel felvaltva tudtunk otthon maradni, vigyazni Eszmere. nyilvan ez rengeteget szamitott a mind a harmunknak.
az viszont nehez volt, hogy Cnek es nekem nem volt kozos szabadidonk, illetve az hogy, amikor egyikunk otthon volt a gyermekkel akkor is alltak a projektek a haz korul, mert ugye egy ujszulottel a kezunkben nem lehet asni a kertet, furni a falat, rendezni a papirmunkat vagy suvickolni a furdoszobat.

az uj munkahelyen az elso harom honapban probaidon vagyok. ez alatt hetfon es kedden a kesoi muszakban (14:00-21:30) dolgozok, szerdan, csutortokon, penteken meg a koraiban (09:00-16:30). ezzel megmarad a folytonossag a gyermeknevelgetesben. a harom honap lejartaval viszont atkerulok teljes egeszeben a kesoi muszakba. ez pedig csaladi szempontbol a leheto legkedvezobb szcenario. reggel Eszme velem van, aztan ha kell, egy-ket orara a szomszednal, a delutant, estet meg Christyanne-nel tolti. a hetvegen meg mind a harman otthon vagyunk. mint ket dolgozo szulo, ennel idealisabb idobeosztast keresve sem talalhatnank!

tehat a mai nap kulonleges volt. ma kellett utoljara reggel hatkor kelnem es a felhomalyban bebringaznom munkaba. utoljara hordtam ki a szemetet a konyvtarbol, a szinhazbol, a kapolnabol, utoljara szallitottam le a rongyokat mosasra a hazvezetoknek, utoljara soportem fol a teniszpalyakat a porszivo, sopro kiskocsival.

azert szerettem a hetvegeket, mert volt egy lista, amin vegig kellett menni es kesz. semmi mikromenedzsment, csak a ket hetvegi alkalmazott, akik maguk osztjak be az idejuket, ahogy akarjak. ez hianyozni fog. sokszor a muszak felet is a sajat dolgaimmal toltottem (hazi feladat, tanulas, oneletrajz revizio, stb). mindezt persze keszenletben, hatha megszolal a telefon, hogy valahol fel kell takaritani valakinek a hanyasat, valamilyen rendezvenyhez le kell szallitani par extra asztalt, szeket vagy barmi hasonlo. mult heten peldaul akkora zapor volt, hogy a viz elarasztotta az kozponti menza egyik bejaratat. hat akkor keressunk homokzsakokat, torlaszoljuk el a bejaratot es tereljuk/soporjuk ki a nyolc centi mely gigapocsolyat a menza elotti teraszrol.

egy szo mint szaz, inkabb jo es hasznos volt, hogy hetvegen dolgoztam, mint rossz. egy kicsit talan meg hianyozni is fog.

No comments:

Post a Comment