Tuesday, January 27, 2015

viszlat

William Temple House Thrift Store

2015 januar 26-an volt az utolso napom. ezzel majdnem ket es fel evet zartam le, 

elegge gyalogos, de kifejezetten profitablis munka volt ez. 
- bebutoroztuk es szonyegeztuk a hazunk also es felso szintjet, 
- felujjitottuk a ruhatarunkat, kesz kalapkollekciom lett, es begyujtottem egy nagy halom gyapju zoknit,
- talaltam egy igazan remek lemezjatszot itt, es rengeteg lemezt, 
- Eszmenek sok ruhat es jatekot hoztam innen, olyanokat is, amik csak evek mulva lesznek aktualisak, 
- a lampaink, a madaretetoink, a poharaink, a homokorank es a palinkasuvegeim,
- vettem muhelyszerszamokat, vesotol asztali-fureszig, konyha eszkozoket, kerti szerszamokat
- innen van a nagy monitorom, a harom ipodom, a kis kezikameram, a legalis windows 7-em, es a diktafonom,
- a korallag a falunkon, a hun temaju magyar propaganda poszterem, christyanne madarfestmenyei,
- a babakocsink es a biciklire kotheto babautanfutonk,
- par uveg bort, es negy uveg unikum-fele keserut,
- van innen ket legpisztolyom, paprikasprem es egy japan bō-m is,
- harom (!) zsak kasmir ruham, ami mind szakadt valahol, de arra pont megfelel hogy Christyanne varrjon veluk,
- a vegtelenul egyedi karacsonyfa diszek es az obligat mellenyem,
- az ezust bevonatu sornyitom, a jugoszalv diotorom, a felhuzos oram, a kis bekam is innen van,
- rudi esokabatja es jatekai,
- es meg ezer mas minden mas, sok-sok aprosag, sok sok ajandek. 



















ez volt az utolso harom dolog amit bearaztam. persze csak miutam kimostam beloluk a palinkanak az illatat, amit meg lehuztunk az utolso par percben. a borospoharakat viszont a fonokom mosta el. 



No comments:

Post a Comment