Friday, January 2, 2015

decemberi elsok

- ebben a honapban Eszme elkezdett lapozni.


- december 18-an mentunk eloszor ketten buszozni. mar korabban is ult Eszme buszon, amikor itt volt a nagyi. de ez alkalommal verbeli apus stilusu tura volt. rohamtempoban etettem es pelenkaztam mielott kiszaladtunk az ajton hogy utolerjuk a 16-os jaratot a buszforduloban. ez elvitt minket a belvarosba, ahol megvettem Christyanne karacsonyi ajandekat, harom utikonyvet Tahir Shah, angol-afgan-indiai szarmazasu irotol. ebben a konyvesboltban volt az elso alkalom hogy Eszmet a nyilvanos WC-ben tettem tisztaba, az erre kialakitott babaasztalon. utana meg volt par percunk beugrani a foodcart udvarba, ahol vettem egy koreai csipos-tofus burritot, majd szaladtunk megint es elcsiptuk a hazafele tarto16-ost. Eszme nagyszeruen birta a tempot, es csak az utolso 10 percben a hazaerkezes elott elaludt a hordozoban.

- december 24-en nyult eloszor bele a jatekos dobozaba, es vette ki konkretan azt, amivel jatszani akart.

- ebben a honapban elkezdett meglepoen erosen megolelgetni minket, amikor a vallunkon tartjuk ot.

- C elkezdte a oldalagyunkon elaltatni ot. van ugy hogy ejfelig elvan ott magaban, mi meg ketten jol ki tudunk nyujtozkodni a nagyagyon.

- december utolso heteben, amikor csak mi ketten voltunk otthon tortent az eloszor, hogy egy orat eljatszadozott egyedul. kifejezetten furcsa volt figyelni, hogy milyen fokuszaltan markolgatta, harapdalta, forgatta, vizsgalta, csapkodta a jatekait. en megkozben felporszivoztam, felmostam, elmosogattam, elpakoltam a mosogatot, es reggelit is csinaltam.

- es vegul mostanra minden nehezseg nelkul at tud fordulni a hatarol a hasara. mindig jobbra gurul. nem mellesleg pedig ugy gondolja hogy ez kimondottan hilarius, borzasztoan szorakoztato. 

No comments:

Post a Comment