Monday, January 19, 2015

felmondtam

a thrift storeban, ugyanis kaptam egy uj allast. ket honapja keresgelek es valogatottan, de ambiciozusan celoztam meg poziciokat ebben az idoben. nem sokat, de olyanokat, amelyekre mindenkeppen eselyesnek ereztem magam. a cel szakmai es anyagi elorelepes volt elsosorban, es pont ez az amit az uj poziciom nem tulzottan hoz magaval sajnos - ugyanis gondnok es rendezvenymunkas leszek.
keseregtem ezen egy ideig, ugyanis ugy erzem hogy ennel sokkal, de sokkal tobbre vagyok kapacitalva, illetve a penzben sem jon markans eloreugras. nagyot akartam, de ez most nem jott ossze. vagyis igen.

tisztazzuk, miert vallaltam el ezt a munkat?
- mert mar nagyon lelephetnekem volt a thrift storebol.
- mert a University of Portlandnel van az uj munka. ezen a campuson:


ugyan nem latszik, de mi hazunk a kep felso, kozepso reszen van.

oke, alljunk meg egy pillanatra. mifele intezmenyrol van szo.
- romai katolikus egyetem. magan, nem publikus.
- eszak portland legnagyobb letesitmenye. mind gazdasagi szempontbol, mind hirnevre, mind foglalkoztatottak szama alapjan.
- a Notre Dame-i egyetem testvere iskolaja
- 4000 diakja van.
- a mi hazunktol 10 percre bringaval.
- hatalmas befektetesek es fejlesztesek idejet eli. az fel folyopartot be fogjak epiteni.
- minderrol bovebben a wikipedian itt.
- kepek pedig itt.

igy mar azert csak jobban hangzik a gondnoki allas. tobbet akartam irni, de ma este mar nem megy ez. anyway, masfel heten belul kezdek, par napon belul meg megirom miert vallaltam el ezt az allast. 

No comments:

Post a Comment