Thursday, May 31, 2012

most aztan tenyleg elindult a kutya

vilagga. reggel indultam volna a free geekbe onkenteskedni, de meg mielott elcsipem a buszt ki kellett tennem a kutyat pisilni, nehogy addig kelljen amig nem vagyok otthon. amugy elegge paras mostanaban, pontosan azota hogy elmentunk nyaralni egy kicsit astoriaba, amikor otthonhagytuk ket napra (lizzel meg emmevel). azota mindenhova kovet minket, nem akar kiengedni a latokorebol egyikunket sem. nagyon fel szerintem hogy megint eltununk megint. korabban is szenilis volt mar szoval kombinalva a kettot, meg azt hogy mennyit szelel (fingik...), illetve hogy milyen rossza a lehelete, azt kell mondjam ez a tendencia mostanra piszok idegesito lett. persze betegseg, oregseg - ertem en ezt, de ettol meg zavaro hogy a wcre sem mehet az ember nelkul. ha fozok a konyhaban, ott van a labamnal, ha netezek a gepnel, ott fekszik az asztal alatt, ha nezzuk a tv-t ott van a kanape mellett.
nem volt jo dontes ma reggel kirakni ot egyedul. amikor megvoltam a fogmosassal, felhuztam a cipot, kimentem az udvarra hogy behozzam a kutyat. sehol nem talaltam viszont ez a szornyen gyanus kep fogadott:


kb egy oran keresztul kerestem a kutyat. akkor csorgott a telefon hogy megtalaltak: "itt van a north columbia boulevard 9609 alatt." azert tudtak felhivni mert olyan biletat rendeltunk dingsy nyakorvere, amire fel lehetett vesetni a telefonszamunkat, a kutya nevet, illetve hogy "szkanneljetek be a chipemet". tudjatok az azonosito chipet amit most fognak bevezetni magyarorszagon.

namarmost a 9609 piszokul messze van tolunk. lenyegeben azt tudom elkepzelni hogy dingsy annyira bepanikolt reggel, hogy azonnal kifeszitette a kaput es elindult amerre a latott. nem ment a kutyaeledel boltba, nem ment a konyvesboltba, nem maradt az utcan, hanem elment a st johns mogotti ipartelepig. hogy ez mennyire durva, nem tudom elegge hangsulyozni. kb 50 percen keresztul szaladt, amikor egy fazon megallitotta a varos szelen es felhivott, hogy megvan.

az erzekeltetes helyett ugy dontottem illusztralt fotosorozatot csinalok az utrol. tudom hogy erre ment, mert lattak az emberek, de nem tudtak megallitani. szoval tesse:













keresztul a pier parkon





aztan a lepukkant lakotelepen




onnan ki a nagyforgalmu kereskedelmi utvonalra



nem a jardan ment, hanem az ut tuloldalan.
a munkasok mondtak akikkel talalkoztam hazafele




es itt talaltam meg:


6 comments:

  1. Szegény kutyus...kemény távot ment. Viszont milyen szép környéken laktok, ez a Pier Park elég szépnek tűnik.

    ReplyDelete
  2. igen a kornyek nagyszeru, igazan szeretem! a varos eszaki szelen van. majd ha erre jarsz, szivesen megmutatom!

    ReplyDelete
  3. Szegény öreglány. Megrigolyásodnak öregen ők is sokszor. Még jó, hogy valaki vette a fáradtságot és megállította. Csak szakmai ártalomként megjegyezném, hogy chip van már pár éve Magyarországon is. 2010 óta kötelező abban az esetben, ha gazdát cserél a kutya, tehát elvileg azóta pl tenyésztő minden kölyökkutyát csak chippel adhatott el (persze nem tartják be). Ami nagy hiányosság, hogy a törvény eddig csak azt írta elő, hogy bele kell ültetni a chipet, azt nem, hogy regisztrálni is kötelező. Regisztráció nélkül viszont semmi funkciója a chipnek, ugyanis csak a regisztrálás után kerül a chiphez hozzárendelésre a gazda neve/címe/telefonszáma. Regisztrálás nélkül csak egy szám tartozik a chiphez, a számhoz viszont emmilyen további adat nem kapcsolódik, azaz nem lehet segítségével megtalálni a gazdát. Kötelező még útlevélhez. Az én kutyáimban is van, pedig se gazdát nem cseréltek, se külföldön nem jártak :) De elismerem, ez a ritkább eset. Szegedieknek jó tudni, hogy a szegedi állatmenhelyről mindegyik kutya chipezve kerül ki. (Szolgálati közleményemet hallottátok :))

    ReplyDelete
  4. Köszi, ha arra járunk, mindenképpen szólunk! Remélem, hogy eljutunk arra a vidékre is hamarosan.

    ReplyDelete
  5. Te jóságos ég, ez az egész nagyon szerencsésen végződött...
    Dingsy küldhetne egy kis ragaszkodást Rudinak légipostán.

    ReplyDelete