Friday, March 2, 2012

jobbara pozitiv velemennyel vagyok

amerikarol, vagyis inkabb portlandrol, mert ugye csak ezt a reszet, ezt szinte kulon kis orszagot, specko kulturat ismerem. aradoztam mar rola eleget, neha fontos egy egy felebreszto pofon viszont, hogy itt sem minden fenekeig (organikus) tejfel.

a minap segedkeztem egy (nem kozeli) ismerosnek, oregembernek raadasul bepakolni a bevasarlasat a kocsijaba. mivel kicsit szetszortan voltak a dolgok, igyekeztem helyet csinalni, rendezni, hogy minden elferjen. volt ott nahny par kesztyu halomban, gondoltam odebbsoprom. na persze. pisztoly volt a kesztyuk alatt, amikor pedig veletlenul megerintettem egyenesen megborzongtam. hirtelen felbukkant bennem a kep, hogy ez a kemeny fabol faragott, szuk vallasi nezetek kozott nevelt goromba oregember, hogyan fogja a fegyvertegy masik emberre. meg jobban kirazott a hideg. persze en egy nyikhaj kis pacafista csontkollekcio vagyok. mas nyilvan mashogyan reagalta volna le az a dolgot, mondjuk: "oh, cool!"

mindenesetre fontos tisztaban lenni azzal, hogy itt minden masodik vagy annal is tobb haztartasban van fegyver. es nem legpuska, vagy szogbelovo pisztoly. na ezt nem szeretem amerikaban.

4 comments:

  1. erre meg fel oraval kesobb jon a postas, ugatjak a kutyak az utcan, de nem baj, odemegy mindegyikhez es ad nekik egy szep szelet beef jerkyt. szaritott marhahust. mert jo fej.

    ReplyDelete
  2. marmint hogy megdobaltam e konzervekkel amiket a zombi apokalipszisre teszek felre? nem. zsugori vagyok.

    ReplyDelete
  3. Ím hát a rövid története annak, hogyan maradt létező foglalkozás(nem halt ki) a postásság egészen napjainkig. :)

    A pisztolyos dolog tényleg bizarr.

    ReplyDelete