Tuesday, November 30, 2010

majdnem

megszivatott a win defrag. ez egy virus, ime a leirasa. egyelore meg csak rajottem, hogy ez van a gepen, nem tudtam meg kinyirni, mert kb olyan uj albiztonsagi szofter virus, ami ha jol ertem par hete letezik. talaltam nehany oldalt, a kiirtasara, de egyelore nulla sikerrel voltam. viszont azt nagyon jo tudni, hogy nem ment tonkre a merevlemez, es nem kell ujrazni a gepet. bar ha nem tudom megoldani maskepp, akkor format C lesz, ami a legerosebb varazsige a szamitastechnikaban.

2 comments:

  1. ez meg hagyjan, mertt kiderult hogy amit letoltottem hozza, a "RegQuick" ami elvileg rendbeteszi a windows registry-t, hat az is egy kibaszott spyware volt. ugyhogy egy csomo utanolvasas utan manualisan, egyesevel tepkedtem ki a kartevo kulcsokat es alkulcsokat az registry adatbazisabol.

    ReplyDelete
  2. welcome to sufni-Win tuning DIY módra...csak ügyesen...előre a lenini úton!!!

    ReplyDelete