Tuesday, November 23, 2010

elegge jol

elmerulet az itteni lehetosegeim kutatasaban. a korabban emlitett  nonprofit brossura neve Give!Guide, ebbol kezdtem szemezgetni magamnak. rajottem hogy lenyegeben ket dologhoz. az egyikhez ugy-ahogy, ez a filmszakma, a masikban meg akar versenyeken is indulhatnek (ez a kertasas).

talaltam ket filmes nonprofitot, meg egy csomo eco-, kozosseg-, allat es termeszetvedo nonprofitot. ugyan ezek onkentes lehetosegek, de mindegyikkel jar valamifele perk, pl.: az Oregon Food (Kaja) Bankban dolgozo onkentesek gondolom hazavihetnek egy csomo etelt. ugyanakkor ezek a helyek az a nem kovetelnek nagy elkotelezettseget, megelegszenek azzal ha valaki egy vagy ket muszakot lehuz naluk havonta. ami viszont tenylegesen vonzova teszi ezeket a nonprofit lehetosegeket az egy uj szakma, vagy skill eltanulasanak lehetsege, illetve az ismerosi kor veletlenszeru bovitese. ha bekerulok valamelyik filmeshez, maris kozelebb vagyok a tuzhoz. illetve neha az ilyen onkentes poziciokbol allas lehet a vegen.

ezen felul azert keresgelek most ezen a teren, mert egy rendes munkahoz eloszor is szuksegem lesz egy tarsadalom biztositasi szamra (Social Security Number). termeszetesen, nezem az allashirdeteseket, illetve be is fogok jelentkezni a helyi munkanelkuli kozpontba nemsokara (eppen ma tudtam meg, hogy hol van).

a kep teljessegehez az tartozik hozza, hogy kozben rengeteg munka van a haz korul ami prioritast elvez. ezekrol nemsokara jon majd egy kepes beszamolo.

No comments:

Post a Comment