Wednesday, February 25, 2015

ma beteg voltam

lazzal, faradtsaggal es hanyingerrel. Melissa es a ferje Aaron jottek at kisegiteni minket, mert Christyannenek dolgoznia kellett, en meg az agyat nyomtam egesz nap. nagyon jo kepeket csinaltak e gyermekrol a szuper (es szuperdraga) telefonjaikkal.







tudom most mar tenyleg nincsen itt semmi mas, gyerekblogba fordultam. idom es energiam alig van barmi masra sajnos, azt viszont mindenkeppen meg akarjuk orokiteni hogy fejlodik, novekszik Eszmé. vegul is most ez a legfontosabb nekem. ugyhogy jojjon par video is.

itt anyjaval dilizik a gyermek lefekves helyett. mondanam hogy ez a boszorkanyora, mint a macskaknal, de igazabol szinte mindig ez van. 


itt borzasztoan fokuszaltan kuszik Kukucs fele (igy neveztuk el ezt a csorgot, azutan hogy a nagyi allandoan ezzel hivogatta a gyermeket)


itt kvazi ugyanaz zajlik, csak kicsit lassabban, a kutyaval meg a macskaval megspekelve. ez egy incuri fincurit Rudirol is szol.


ez utolso pedig az elso valodi maszo mozdulatot orokiti meg. Eszmé kicsit korabban mint fel evesen kezdett el kuszni, ahogy latszik, ez mar nagyon jol megy neki, viszont a maszashoz negykezlabra kell emelkednie es onnan indulnia. itt az elso mozdulata ebbe az iranyba 1:48-nal.

2 comments:

  1. Jaj...ez valami gyönyörűség, az első videónál hangosan nevettem! Nem lehet megunni:) Iván is nagyon szeretne már megindulni, alig bír magával. A játszószőnyegnek meg ikeásnak kell lennie, ugye.

    ReplyDelete
  2. mondom, ez a gyerek tripla olyan vicces mi mint ketten egyutt!

    ReplyDelete