Wednesday, November 12, 2014

Gyuri,

elultettem a fat! vagyis rogton kettot, egy szederfat es egy sargabarackot.

harom projektunk volt Eszmé szuletese utan erre az evre. nekem vizallositanom (jobb szo, valaki?) kellett a keritest, C gyumolcsfakat akart ultetni, illetve en szeretnek lugast csinalni a szolotokeimhez. ebbol az elso ketto vegre sikerult. a keritest sok szenvedes utan sikerult meg szeptemberben befejeznem. idegesito es lassu munka volt, nem is irok rola semmit, inkabb itt van ket kep a kezdeti es a vegso fazisrol.



vissza a faulteteshez. C rendelt postan egy sargabarack- meg ket szederfat (az egyiket a szomszedunknak). ez volt az o resze, a tobbi meg termeszetesen az enyem. eloszor is astam egy kb megfelelonek gondolt godrot, meg azelott, hogy megjottek volna a fak.


aztan amikor megjott a csomag, ugy tunt, kicsit elmereteztem ezt a tervet. 


ugyanis ebben a dobozban erkezett meg a harom facsemete


azt hittem, ebben biztosan csak egy van, a tobbi jon majd kesobb.
aztan kinyitottam es ime mind a harom csemete:




a tenyleges aranyok pedig:


aztan persze elultettuk pillanatok alatt a szederfankat, 
illetve korbekeritettuk faforgaccsal. 


a sargabarack fa sokkal gyorsabban es egyszerubben ment.
az utcara nezo kert elejeben ultettuk el.


done.

No comments:

Post a Comment