Tuesday, February 18, 2014

frissites.

christyannenek volt egy apro autobalesete tegnap, de szerencsere minden rendben. a mellette levo savbol kanyarodott ki egy auto, akibe beleutkozot, szerencsere tenyleg csak minimalisan. a nyaka, a hata, a valla persze nagyon faj (bar ez alapbol is igy volt mostanaban), de szerencsere mas baja nem lett, a fejet sem utotte be, a ov sem rantotta meg tulzottan.
az a furcsa ebben az egeszben hogy harom ev alatt ez a masodik autobaleset, amiben volt es mind a ketto ugyanabban az autoban, illetve mind a ketszer az volt az ok, hogy a masik sofor nem latta az o autojat. sotetzold volkswagenunk van, igy nez ki:


azt hiszem muszaj lesz lecserelnunk nemsokara, mert ez nem egy olyan minta amit kovetni akarunk. oreg ordog egyebkent kb 17 eves, korulbelul 500,000 kilometer van benne, de a motorjat ketszer is ujraepitettek, szoval ugy gurul nagyszeruen, nincsen vele semmi komolyabb bajunk.

az en frontomon: dolgozom a februari rendes, filmfesztivalos munkaval. PIFF, Portland International Film Festival. ez most a negyedik alkalom, lenyegeben mar veteranja vagyok a fesztivalnak. az a baj viszont hogy torokfajos, neha meg lazas beteg vagyok kozben. szeretem ezt csinalni, de talan egyre kevesbe. tavaly nagyon jol jott az extra februari fizetes, kifizette a repjegyem felet. most is gondoltam hogy felre fogom rakni (ez alkalommal az allampolgarsagi vizsgara es az adminisztrativ koltsegekre), de ugy tunik ez ongol lett iden, mert masfel napot mar kiestem a rendes munkambol, illetve egy napot a fesztivalrol (a hatbol) betegseg miatt. valahol a vegen nullszaldosan fogok kijonni, mintha nem is csinaltam volna semmi extrat, de jol lebetegedtem es faradt voltam februarban. hat nem igy kepzeltem, de most mar nincsen visszaut.

a masik dolog ami zavar a fesztivalban, azok az emberek. a sok ontelt, pozolo, okoskodo muveszpalanta, kiver toluk a viz. elegem van a hipszterekbol, oktondiskodo amatoroknek latom oket. szinte gozolni kezd a fejem amikor a kozelmben osztjak az eszt a maguk huszonketeves borzaszto nagy vilagtapasztalataval, anyu es apu penzen autokazva, designer cuccokkal oltozkodve hajlektalanoknak. tenyleg kiver a viz ettol a nepsegtol es a PIFFet minden evben ugy elozonlik, mint a saskak.

nem megy ez mar nekem, leszarom a muveszkedest, meg a vilagmegvalto, -ertelmezo teorizalasokat.

1 comment:

  1. Christyannenek jobbulást!

    "designer cuccokkal oltozkodve hajlektalanoknak"
    hehe, látom nem vagy oda a hipsterekért. Nekem sajnos (?) semmi interakcióm nincs velük, úgyhogy csak az egyéni öltözködési stílusuk csodálata marad. :D Bár igazából egyedül a heresorvasztóan szűk nadrágokat nem értem, pláne, amikor olyan rövid, hogy ki van belőle a bokájuk... ez a cucc még csajokon se áll jól, de nekik legalább elnézi az ember. (Na, ez nem volt valami PC :)

    ReplyDelete