Wednesday, September 26, 2012

a szuletesnapomra

negy egres bokrot es ket ribizli bokrot kaptam christyannetol! az elokertbe ultettuk el oket, oda ahonnan kivagtam egy gyengelkedo cseresznyefat. ez volt felnott eletem elso faja, bar ide szamolhatom azokat a bodzafakat is akar amiket kesztolcon kellett kiszednem a foldbol, ahhoz hogy az otthoni kert alapjai lefektethessuk. valamiert ennek a cseresznyefanak tobb lelket tulajdonitottam, mint azoknak a bodzaknak. mindenesetre most mar nem banom, az egres nekem minden gyumolcsnel tobbet er.



ki kell egyebkent szednem majd meg egy vagy ketto fat (az egyik szinten cseresznye, a masik szilva) es a helyukre egy diofat, illetve egy szederfat szeretnenk ultetni. mind a kettot nagyon szeretnenk. mi tobb a portlandi vizmuvek allja majd a befektetes felet. nem tudom pontosan, miert talaltak ki ezt az akciot de igy ketszer olyan idos fakat tudunk majd venni, mint amire a koltsegvetesunkbol futna.

es akkor ime a masik szuletesnapi ajandekom, amit C anyjatol kaptam. na ez, kerem, ez nekem a tokeletes ajandek! (foleg miutan felbetortem az elozot...)




No comments:

Post a Comment