Saturday, November 5, 2011

(UPS) bike delivery boy

hat a fene sem gondolta hogy van ilyen munkalehetoseg. ezt fogom csinalni a karacsonyi idoszakban. tessek ime egy bemutatkozo video:


orulok is meg nem is. orulok mert van munka, ez nyilvan jo, illetve annak is orulok hogy a szabadban (no meg persze esoben), fizikai munka, es lenyegeben azt fogom csinalni mint nyaron. beutom a koordinatakat a telefonomba, felterkepezek egy utvonalat es mar gurulok is a kb 130 kilos csomagtartoval.

nem orulok viszont annak hogy 30 eves vagyok es ennek a melonak kellene orulnom. annak sem orulok hogy minimalber.

attol meg egyenesen meg vagyok most rettenve, hogy az etelmergezes miatt elvesztettem ket kilot, ami hat mivel mas nem lehet, ket kilo izom volt. amugy is ovatos voltam az utobbi idoben a biciklizessel, mert az csak lefogyaszt, most ugy kell nekilendulnom, hogy nincs hova tovabb fogynom.

annyira keves penz ez hogy az esoallo felszereles megvetele es a kajavasarlas lehet hogy egy az egyben fol is fogja emeszteni az egesz fizetest. most akkor oruljek ennek vagy se?

volt egy masik hely is, ahonnan eddig csak egyszer hivtak vissza, biztam benne hogy mielott esetleg megkapom ezt a melot visszahivnak megegyszer. hat nem, tegnap megkaptam ezt a melot es most elkotelezettnek erzem magam, de ha esetleg jon valami mas is akkor eroszakot teszek magamon es a jobbat valasztom a ketto kozul majd.

No comments:

Post a Comment