Saturday, April 9, 2011

mar majdnem folaltam a szekbbol

amikor Bogi beletelepedett az olembe. kinek lenne szive ilyenkor odebbtenni a nagyszoru, dorombolo macskajat, hat gondoltam akkor inkabb irok.



Elobb azert ezt meghallgattam. Most pedig rovid hirek: a heten ket interjum volt, mindketto muzeumnal az egyik az iparmuveszeti es tudomanyos, a masik a szepmuveszeti. jovo het vegere varok valaszt mind a kettotol. jellemzoen egy percet sem keszultem az interjura, ezt sosem tudtam hogyan kell, igy inkabb meg ha akadozva is, de oszinten es atgondoltan valaszolok a feltett kerdesekre. eddig bejott, egy interjum sem volt az eletben ami nem sikerult volna es ne kovette volna allasajanlat. majd nemsokara meglatjuk itt portlandban szinten kiser e ez az a szerencse.

amugy meg vegre megerkezett a mobil merevlemez amit rendeltem igy vegre elkezdhetek egy kicsit vagdosni. no meg a kertben is ez megy, nemsokara ujabb kepek jonnek ebben a temaban.

1 comment:

  1. bazdmeg, egy L-lel irtam a folalltamot a cimben, erre senki nem hulyez le?! vagy gratulal a schmitt-hamisitasomhoz?
    ti aztan tenyleg nem akartok kommentalni semmit.

    ReplyDelete