Wednesday, April 27, 2011

itt tovabbra sincs erdemi valtozas eltekintve attol

hogy vettunk egy agyat. craigslisten, ami az amerikai gumtree. a szomszedsagban arulta egy punk csaj ezt a matracot, mert valoban az, nem agy, de az ugynevezett box of springs, es kb igy nez ki:


kiderult viszont, hogy fizikailag lehetetlen folpakolni az emeletre, ahol a haloszobank van/volt. ennel fogva marad az also szinten, mi tobb mashova nem is fer el, csak az ajto melle. tehat ha valaki kinyitja az ajtot es kettot lepne jobbra mar bele is botlik az agyunkba. ellenben nekifutas nelkul lehet beugrani a parnak koze a kuszobrol.

beadtam a jelentkezesemet egy helyre amit welocalize-nak hivnak. lenyegeben forditok es forditas teszterek, akik kerestek embereket nehany kisebb nyelvbol, koztuk magyar tudasut is. hat gondoltam, vegre itt a sansz, ez az en kis specialitasom. mult het csutortokon adtam le a jelentkezesemet szemelyesen, es persze azota sem hallottam semmit.

szoval errol nincs sok minden mondanivalo, inkabb megint olvasgattam az otthoni hireket. gyongyospatarol inkabb nem szolnek, korai lenne egyreszt, masreszt meg annyira kialakult mar az emberekben hogy ciganygyuloloek vagy sem, minusz vagy plusz, hogy vegulis teljesen mindegy ki mit mond, ebben a temaban aligha lesz valtozas. gyanitom, a jobbik es az egymillioanazakarmiert egyarant fog szervezni kirandulotaborokat a helyszinre, aztan kitor valami minimal faluhaboru talan amibol senki nem profital, de ezt az indulatok heveben lehetetlen es folosleges is folmerni. a fidesz meg szidalmaz majd mindenki mast, kiosztja oket mint az ovodasokat, es arra panaszkodik hogy ez csak a haza lejaratasa megint. nyilvan, mi mas is lenne. verekedes, meg lakohely elhagyasa? ugyanma, az csak szinleles, a lenyeg hogy a szocik meg az lmpesek mar megint mocskolni merik a kormanyt kulfolodon. kulfoldon, ahova jellemzoen felreforditott alkotmanyokat, meg torvenytervezeteket kuldunk, akik amugy sem dirigalhatnak nekunk, hiszen ok talaltak ki a nacizmust meg a kommunizmust. de azert tart karokkal varjuk az orszagba aramlo kinai penzt, illetve orban meg sem szolal amikor a kozel keleten halomra olik a civileket.

nem errol akartam szolni, inkabb arrol, hogy mostantol 50,000 forintra birsagolhatjak majd meg a budapesti hajlektalanokat. erti ezt valaki? meg tudja nekem magyarazni?
beleszoltam egy facebookos beszelgetesbe is az ugyben, es ertem en, abszolut ertem, hogy kenyelmetlen, sot visszataszito ha az ember kapuja ele szarnak, vagy vizelnek. meg ha leszolit valaki az utcan, hogy adjal cigit vagy egy szazast, aztan ha nem adsz, akkor elkuld a pokolba. ezt en sem szeretem, senki sem.

de hogy hajlektalannak lenni bun? sot megbirsagoljak majd az utcazeneszeket is? mi tobb a szorolapozokat? mert hogy Rogan Antal ezt talalta mondani. en itt tenyleg nem talalom a logikat, amit talalok az nagy merteku szuklatokoruseg. ertem en, hogy konnyu azt a nezopontot valasztani, miszerint a hajlektalan tehet rola, sot mi tobb valasztotta az utcara kerulest. hogy pias es azert van itt. meg drogos.
mit lehet erre mondani?

1 comment:

  1. (na tessek magamra kommentelek mar megint)

    vegul is ki is hagyhatnak a birsagolast, hiszen nincs az a hajlektalan aki ne rohogne ki egy rendort aki ezt az osszeget akarja behajtani rajta.

    mellesleg mennyibe kerul majd az allamnak/fovarosnak/az adofizetonek a 10 napi fogda? megint ugy tunik mintha a sajat tenyerukbe szarnanak.

    ReplyDelete