Friday, June 14, 2024

anagybepotlas01. - hazi munkak - PDX - 9243

tavaly februar es julius kozott vad tempoban kellett felujitanom a ket hazat arra, hogy ki tudjuk oket adni mielott atkoltozunk europaba. irtam mar errol korabban, de kepet alig tettem fel. most jon ez, illetve nehany reszlet.

minden szabad delutant, minden hetvegi napot ezzel toltottem. csak az nem volt "szabad" ido amit Christyanne ekkorra mar betervezett. volt nehany apro kirandulasunk, ket szulinap es mas ilyenek. azzal hogy ezeket a munkakat en es Nick csinaltuk rengeteg penzt sporoltunk meg, par tizezer dollarra becsulom, mert ilyen draga Portlandban a munkaero. effektive 50-60 dollart kernek el orankent. ha visszanezve en ebbe a ket hazba en (es egy kicsit Christyanne is) siman beletettem 500 orat. Nick meg nagyon barati aron segitett ki ebben a fel eves projectkben. ami viszont igazan nagyszeru volt a segitsegeben, hogy egy csomo mindenben nekem nem kellett gondolkodnom. eleg volt csak megkernem ot hogy talalja ki a megoldast hozza. ez mentalisan nagy felszabadulas volt. en elsosorban az asztalos munkakra fokuszaltam, illetve a mocskos munkakra (foleg a hazak alatt). o csinalta a legtobb elektromos munkat, a vizvezetek szereleseket, illetve nehany nagyobb melot, amihez sok bevasarlas, tervezes kellett (peldaul a kapu osszeszerkeszteset 9638 alatt).

nehez is volt, de jo moka is volt. neha hianyzik egy kicsit hogy nincsenek ilyen kozos projektjeim Nickkel az uj otthonunkban, de igazabol meg el sem rendeztem a szerszamaimat, amiket elhoztam magammal, mert hat nincsen rajuk szuksegem egyaltalan. szoval ezek a kepek innen nezve inkabb szemelyes nosztalgia, mint barmi mas.
























No comments:

Post a Comment