Sunday, November 14, 2021

kapu, kerites, elso fazis

 ezen a hetvegen megsem esett az eso. vagyis igen, de olyan enyhen, hogy belekzezdtem a kapu projektbe. a szomszed keritese kesz van, a mi regi keritesunk iszonyat bena, sot most hogy el is kellett mozditanom (az uj kerites miatt), egy harminc centis lukon szokunk ki es be a hatso udvarbol. ugyhogy volt eleg motivaco ahhoz, hogy ebbe belevagjak. meg van a fejemben (sot meg egy rajzon is) hogy mit szeretnek, ugyhogy szombat reggel osszeszedtem egy csomo korabban felretett fat, aztan elkezdtem keretezni.

lassan megy, ket okbol is. egyreszt azert mert most eloszor csinalom. masreszt azert, mert hat zsugori vagyok, nem koltok erre egy fillert sem, igy hat nincsen semmi, ami meretre lenne vagva. ugyhogy megy az osszetakolas.

ezen a hetvegen idaig jutottam.

(az elso kepen nezztekek meg azt a "kaput" a hatterben, amit most hasznalunk...)








No comments:

Post a Comment