Wednesday, July 8, 2015

vettem egy lemezgyujtemenyt

Jim, az egyik jobaratom koltozik el Portlandbol. o lemezdealer, es ezeket a dobozokat nem akarta magaval cipelni az uj helyre. majdnem 2000 lemezrol van szo.


harmunk kozul ketten orultunk ennek igazan.
- en, mert azutan hogy megszabadulok a szemettol (elviszem adomanyboltba), kb a felet el fogom tudni adni az El Zotz lemezkollektivan keresztul. sokat szamolgattam es ugy gyanitom, hogy a legrosszabb esetben is duplan keresem vissza a befektetett 500 dollart. jo esetben viszont legalabb negyszeresen.
- Eszmé, mert van megint mit felturni a hazban. a kovetkezo kepek nincsenek berendezve. a gyermek azonnal raerzett, mi is itt a feladat.







most Christyanne van kisebbsegben, o nem orult tulzottan az otletnek. nem csoda. brutalisan nez ki elsore.


(mostanra azert nagyjabol sikerult elosztanom a dobozokat az also es a felso szinten ugy hogy ne botoljunk beluk egyaltalan)

a gyermekemre meg nagyon buszke vagyok. my girl knows how to dig.


4 comments:

  1. valami elektronikus kacatot. ezt a dobozt ugy allitottam ossze, hogy lenyegeben csak szemet van benne, a gyermek azt csinal vele amit akar. ezt az elso napon ki is probaltuk. pelenkacsere volt, ki kellett lepnem a furdoszobaba, es mire visszajottem az amugy mar korabban kiturt kupacon ult a gyermek egy nagy tocsa pisi kozepen.
    azokat termeszetesen kitettem az ujrahasznositasba.

    ReplyDelete