Monday, May 13, 2013

tegnap meg majdnem kinyirtam magam a kertben,

merthogy ennyire eddig meg nem eroltettem meg magam, az biztos. lenyegeben ket uj emelt agyast fektettem le a harom eddigi melle, ami magaban nem lenne tul nagy kunszt. az agyas kereteket a szomszedtol kaptuk, innen szabaditottam ki oket:


(a szomszed sort forralt az otthoni termesztesu malatabol, azt latjatok felkuszni a colopokon. es igen, van ott mogotte egy masik is.)

amugy az eddigi harom amit betettem otthon az igy nezett ki ket hete:


illetve ket napja:


milyen szep is az a fold ami benne van ugye? hat kerlek ez komposzt, meghozza ket kulonbozo fajta. ugyanis Christyanne kb ket honapja rendelt 8 kobmeternyi komposztot (az egyik gombakomposzt, a masik meg egy ugy nevezett 3 way compost) plusz egy kobmeter fakerget. igyekeztunk minel tobbet felhasznalni belole azonnal. tegnapra mar csak ennyi maradt belole:


mi a problema ezzel a keppel? igen, jol latod, a komposzt elhelyezese. ugyanis pontosan oda lett kiboritva a teherautorol ahova az emelt agyasokat le akartuk fektetni. vagyis ahova C akarta hogy en lefektessem az emelt agyasokat. amit ezen a kepen lattok, azt mar odebbhuztam egy-masfel meterrel, hogy a harmadik agyas elferjen szepen. viszont most mar nem volt mas valasztasom mint nekimenni a nagy kupacnak es elmozditani az egeszet, ha be akarom fejezni ezt a projektet. lenyegeben delelott 11tol este nyolcig dolgoztam ezen, az utolso harom orat, zuhogo esoben, mert borzasztoan idegesitett volna ha nem tudom befejezni aznap. nem akartam tobb napot mar raszanni erre, meg ha beledoglok, akkor is ellapatolok en itt mindent.

mar csak nehany kep van hatra. jojjon eloszor is egy elotte, utana osszehasonlitas:

(igen, az ott ripley, a szomszedok lanya, eppen ultetni segit christyannenek)

(ez a nap vege)

es akkor lassuk mi tortent menet kozben. eloszor azt hittem be tudom allitani a fenykepezogepet automatikus percenkenti kattintasokra, az lett volna mar csak igazan kenyelmes. de sajnos nem. igy nekem kellett nyomnom a gombot, ami szepen lassan elferditette a kis gorilla-gripet, amivel rogzitettem a kamerat. es igen az lenne preciz ha kiigazitanam a kepeket, ha osszehangolnam a szineket, esatobbi esatobbi. viszont mar igy is messze tobbet blogoltam ma este mint az egesz mult honapban (bar a semmit, nem tul nagy kunszt tulszarnyalni).

szoval ime a tegnapi napom:

No comments:

Post a Comment