Wednesday, May 15, 2013

talan mar hat eve is van, hogy letettem a karoramat.

azt hiszem valamikor az egyetem vege fele tortent. nagyon szerettem, de vegul foloslegesse valt. resze volt a "stilusomnak" mar ha lehet azt mondani hogy nekem valaha is (foleg az egyetemen) volt stilusom.

azotan telefonon nezem az idot, az internetet, az ebayt, meg a tobbi technikai csodat. par hete viszont talaltam a boltban egy orat ami borzasztoan megtetszett. folvettem kiprobalni es azota is hordom.
az esztetikumon kivul ket aprosag van, amit nagyon szeretek rajta. egyreszt az hogy nem fem, bor vagy mubor a szijja hanem sima textil, masreszt pedig azt hogy nem kell bele elem, hanem ugy manualisan kell felhuzni. meghozza minden nap. ez pedig mostanra igazan kellemes rutinna notte ki magat.

ime az uj oram:


1 comment: