Thursday, January 10, 2013

amikor az anyja racsapott and-

ers kezere, nem is tudtam mit gondoljak.

mult vasarnap c rokonai jottek hozzank latogatoba, lavonne, a nala 13 evvel fiatalabb es komoly karrierprogramozo ferje, illetve a ket gyerekuk.az egyik par honapos, a masik ket es fel eves. anders. a reszletekbe nem akarok belemenni, inkabb csak ezt emelnem ki.

mivel meg nincsenek befejezve a munkalatok a hazban, nehany elektromos vezetek szbadon leng a levegoben (azok, amelyek korabban azokban a falakban futottak, mik mara teljesen eltuntek) es anders elkezdett jatszani veluk. raszoltunk ketszer is hogy azt nem szabad, de harmadjara is elkezdte piszkalni. hat ekkor fogta meg es csapott ra a kezere lavonne. szerintem egesz erosen, ketszer is.

en sok gyerek kozeleben voltam az elmult ket evben, lenyegeben itt fiatal csaladok vesznek korbe minket az utcankban, st johnsban, a munkahelyemen is, stb. eddig fel sem, hogy nem emelnek kezet a gyerekukre. meg utolso utani megoldaskent sem tartom elkepzelhetonek ezekrol az emberektol a fizikai fenyitest.
nem is igazan jutottam szohoz, amikor ezt lattam. teljesen elfelejtettem, hogy ez egy bevalt nevelesi modszer. kesobb beszeltem errol Cvel aki mondta, hogy a keresztenyeknel ez teljesen elfogadott modszer. nem tudtam erre mit mondani, kerdezni, de az biztos hogy abbol amit eddig lattam, ez teljesen igaz.

No comments:

Post a Comment