Sunday, November 11, 2012

termeszetesen a leginkabb azt remeltem

hogy majd milyen tutko hanglemezek fognak bejonni, amik kozul valogathatok, es minden fogamra valo megveszek egy dollarert. ehhez kepest ilyen regisegek jonnek be, mint ez. valodi, klasszikus mariachi muzsika.


 amibol viszont rengeteg jon az etkeszlet. van koztuk otromba, torott, hianyos, olcso, de van koztuk ilyen is, egesz szettben (ezen egyebkent gondolkodom, hogy felvasarlom az egeszet csomagot)


neha a beerkezo ruhakat van idom atnezni, es kiveszem amit meg akarok venni. ezt a gyapju kalapot Christyannenak vasaroltam.


amit nem tudtam lefenykepezni az elozo bejegyzeshez, az pedig hogy mennyi butort kapunk. szekeket, agyakat, szekrenyeket, kredenceket, fotelokat, kanapekat, esatobbi esatobbi. karpotlasul itt van ez a vicces szeksor, amibol rogton kettot kaptunk. 


aztan rengetegszer van ugy hogy amit kapunk, nem mukodik. mint pl ez az orgona, amit ki kellett dobjunk. (abba a barna kontenerbe, a hatterben)


de persze ehhez darabokra kellett torni.


emlitettem ugye, hogy mindenfele bigyokat nekem kell szortiroznom.


a ruhakat viszont szerencsere nem...


nyilvan ezek sem piskota cuccok, illetve rengeteg dolog van amit nem tudtam lefenykepezni, de hogy mi volt eddig a legdurvabb dolog amit egy dobozbol elohuztam,... hat azt az oldaltores utan megmutatom:


3 comments:

  1. pedig a kalapot te is hordhatnád, eléggé Heisenberges :)

    ReplyDelete
  2. egy olyat mar kaptam karacsonyra tavaly. ilyet:
    http://www.kangolstore.com/product.aspx?id=267803

    ReplyDelete