Friday, July 3, 2020

hipp hopp elmult

aza harom het, amit szabadsagra tettem felre. hetfon megyek dolgozni, minden visszakerul a normalis ugymenetbe.

most igy az utolso napokban keseru ez egy kicsit. nagyon sokaig orizgettem, tettem felre ezt a harom hetet. lenyegeben 2018 nyara ota nem vettem ki szabadsagot, mindent a kovetkezo hazautra tettem fel. persze volt egy karacsonyi szuntet, meg a nemzeti szabadnapok itt-ott, de erdemi pihenes, kikapcsolas nem igazan.

ahogy az alabbi posztban irtam, eleg sok minden tortent: kiscicak, ketkezi barkacsmunkak, Lenke szuletesnapja, tarsasozas, sot minden nap (talan kettotol eltekintve) aludtam delutan, vagy del kornyeken. egy konyvet kiolvastam, mi tobb tegnap vegig is hallgattunk egyet a gyerekekkel. ugyanakkor a hazon kivul eleg keves idot toltottunk, ami emlitesre erdemes az az hogy elmentunk az oceanhoz es eltoltottunk ott 3 orat. az mindenkinek jol is esett, de elszomorit, hogy mindossze ennyire futotta ebbol a harom hetbol.

tisztazzuk persze: ez a mi valasztasunk.
tovabbra is csak egy csaladdal kozos a buborekunk, tovabbra is tavol maradunk mindenfele esemenytol ahol tomeg van (akar kicsi, akar nagy), illetve keruljuk az olyan helyzetet, amiben nem tudnank kontrollalni az esetleges fertozesnek kitettsegunket.

mindez tok logikus, latjuk, olvassuj, mekkora arat fizetnek azok a megyek, allamok, orszagok ahol
a) az emberek nem vettek komolyan a koronavirus veszelyeit
b) vagy egyenesen az ellenkezojet tettek a CDC es a WHO javaslatainak (COVID 19 partik,..)
c) vagy tul hamar nyitottak meg ujra a gazdasagot es vontak vissza a korlatozasokat

szoval ha ezerszer is elojon ez a szcenario, mindig ugyanezt lepnenk. szerencsesek is vagyunk hogy igy tehetunk, olyan allasom van, amire nem jelent ez a vilagjarvany tul nagy kockazatot. olyan (pici) hazban elunk aminek van (nagy) kertje. Christyanne ujja rajta van a koronavirus pulzusan. a  gyerekek testileg es szellemileg nincsenek  megtorve, sot makk egeszesegesek. halas vagyok ezert. azert meg szomoru, hogy elmaradt a hazaut, amire ket eve keszultem.

No comments:

Post a Comment